אילנית לוי ורוסלנה רודינה משתפות פעולה

היחסים הטובים בין האקסיות של אייל גולן ממשיכים לעניין את הגולשים הרבים ברשת – אז מה קרה הפעם?

נראה שהאקסיות של הזמר רוסלנה רודינה ואילנית לוי מתאחדות. רודינה ולוי ניצלו את הזמן הפנוי שלהן בלי הילדים שהיו באותו הזמן אצל גולן וגרינברג והחליפו ביניהן טיפים על ניקיון. לוי העלתה טיפ לניקוי הכיריים במטבח, רודינה השתמשה בו ואף תייגה את לוי תוך שהן בדיון פורה ברשתות החברתיות. אז האם השתיים משתפות פעולה במסגרת הקמפיין של לוי לחומרי ניקוי בו היא מופיעה על המסך או שרק מדובר בהמלצות של חברות טובות?

בכל מקרה, מקווים שהשלום ישכון גם בין רודינה לגרינברג שידעו לא מעט ירידות וקצת פחות עליות ביחסים בינהן. כזכור, רוסלנה סיפרה שמעבר לקשר המשפחתי, היא ואילנית התחברו מההתחלה: "אנשים חשבו שזה משחק, הרימו גבה, אבל איך אפשר שלא להתחבר אליה? הכל היה קליל, כיף ותמיד עם חיוך. בכל חג או אם משהו קורה, היא תמיד הראשונה לסמס לי".

אילנית הגיבה: "כשיאן החמוד הזה נולד, ליאם ואלין היו עוד יחסית קטנים והסבירו להם שנולד להם אח חורג. הדבר הראשון שאמרתי להם הוא שאין אצלי במשפחה את המילה הזאת 'חורג'. יש אח, זה שיש לו אמא אחרת זה משהו אחר, אבל זה אח שלכם לכל דבר, ואני לעולם לא רוצה לשמוע את המילה 'חורג' או 'חורגת' בבית. מאז זה פשוט ככה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן