מיכל אמדורסקי משווקת שיטת חיטוב ב10 דקות

תכנית חיטוב אונליין בשיטת 10 הדקות  נבנתה במיוחד עבור אמהות ונשים עסוקות, שרוצות להתחטב לקיץ ולשמור על הגיזרה מהבית, ללא חדר כושר

מיכל אמדורסקי משווקת שיטת חיטוב ב10 דקות וחושפת איך לחטב את עצמך ב-10 דקות ביום מהאזור הנוח שלך, ללא " דיאטת קסם " מבלי להטריח את עצמך ללכת לחדר כושר או לזרוק כסף על דיאטות זמניות ולהיפטר מהשומנים העקשניים שמסרבים לרדת. "כל החיים אנחנו שומעות מנטרות חוזרות שבשביל להיראות חטובות ורזות אנחנו חייבות לפתח "משמעת עצמית, התמדה ומוטיביציה". אמר מיכל.

היא הוסיפה: " כאשר כל זה מגיע עם ויתור על הנאות החיים ועם המון הקרבה. אני גיליתי שחשיבה כזאת היא בדיוק מה שגורם לך להתרחק מהמטרה שלך. הרגשתי שאני לא מספיק טובה ושלא מגיע לי לקבל את הגוף שאני רוצה "כי אני לא מסוגלת להתמיד. בשגרת החיים הצפופה שלנו , אנחנו חייבות פתרון ריאלי כדי להתמיד בטווח הארוך ואפילו להנות מהתהליך".

לסיכום אמרה: "את חייבת קודם להבין את האילוצים של החיים שלך ובשלב הראשון להפסיק להאשים את עצמך. מגיע לך להרגיש מצויין בכל פעם שאת מודדת בגד חדש. מגיע לך לאהוב את מה שאת רואה מול המראה. אבל הכי הכי חשוב, מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך. מבלי להרגיש שאת מוותרת על הנאות החיים ומבלי להרגיש שאת חיה בלופ של האשמות עם עצמך. דמייני איך תרגישי ברגע שתהייה לך תכנית שמתאימה את עצמה לשגרת החיים שלך ולא להפך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן