עצוב: כוכבת "האח הגדול" קיבלה סרטן ואנדומטריוזיס דרגה 4

ג'ני טוקרב שכיכבה באח הגדול בשנת 2008 נאלצה לעבור ניתוח מורכב שהותיר אותה עם בעיות בריאותיות רבות וכאבים

ג'ני טוקרב אובחנה לפני שנה עם אנדומטריוזיס ונאלצה לעבור ניתוח מורכב שהותיר אותה עם בעיות בריאותיות רבות וכאבים קשים. מצבה הבריאותי של טוקרב בשילוב עם הקורונה, הביא אותה לאובדן כושר עבודה מוחלט, כשבנוסף למצוקתה הרפואית והכלכלית היא נאלצת גם לסייע לאימה.לאחרונה, בקמפיין גיוס שעלה עבורה ברשת מטעם עמותת "משפחה תומכת", היא פנתה לציבור וביקשה את העזרה שלו.

היא כתבה: "אני רק בת 35, חליתי בסרטן ומאז הקורונה אני צריכה לעזור לעצמי ולאמא שלי. בשנת 2016 חליתי בסרטן שד דרגה 3, עברתי את הכל: כימותרפיה, ניתוח והקרנות ומאז אני נמצאת במעקב צמוד כיוון שאני נושאת את הגן של סרטן השד. בשנת 2019 אובחנתי באיחור עם אנדומטריוזיס מפושט דרגה 4, שבגללו נאלצתי לעבור ניתוח מורכב של שמונה שעות שכלל כריתה חלקית של שלפוחית השתן, מעי והסרה של חצוצרה שמאלית".

עוד הוסיפה: "הטיפולים הללו גרמו לכאבים, חולשה, חוסר תפקוד ומצבים נפשיים שאני מתפללת שהזמן ישכיח. כשהיו לי את הכוחות עזרתי לכל כך הרבה אנשים ותמיד לקחתי על עצמי כל מה שיכולתי בכדי להקל על הסובבים שלי, אבל הגוף שלי לא עומד בעומס והיום אני צריכה את עזרתכם. אני חייבת רגע לעצור את הסחרור ולטפל בעצמי, חייבת לאפשר לאנשים טובים לעזור לי. אני מקווה שזה חלק מתהליך ההחלמה ואוכל להתחיל להשתקם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן