זוכרים אותו? נחשף הדייר שיכנס לבית "האח הגדול"

כוכב המירוץ למיליון צפוי להיות אחד הדיירים בבית האח הגדול בעונה הקרובה

ממש בימים אלה עובדים ברשת 13 על העונה החדשה של תוכנית הריאליטי המצליחה, שצפויה לעלות בדצמבר הקרוב. ליהוק נוסף אשר נחשף לקראת עליית העונה החדשה חושף כי ג'וזי זירה, יוצא "הישרדות" בדרך לריאליטי המצליח. כזכור, זירה התגלה ב"המירוץ למיליון", כחצי הצמד ג'וזי ואלכס. הוא המשיך לככב לאחר מכן ב"הישרדות" ומסתמן שבקרוב נראה אותו באח הגדול.

הכוכב נמצא במו"מ עם רשת 13 למרות שהוא הכחיש, המקורבים שלו אמרו אחרת. מרשת לא נמסרה תגובה לנושא אבל לאחרונה שמו של זירה עלה לכותרות בשל שהותו במלונית קורונה, והשתתפותו במסיבות. בנושא אחר, המנחה גיא זוארץ ינחה את ״האח הגדול״ יחד עם לירון ויצמן שצפויה לעלות בדצמבר הקרוב ורק לאחר מכן יטוס לצלם את ״הישרדות״. ברשת סירבו להגיב לידיעה.

פרט לזירה בין הליהוקים לעונה החדשה תכלל גם הדוגמנית מולו ארגה אשר נחושה להצליח ומכוונת את המצפן שלה לבדה. מי שהכירו אותה כילדה ונערה יופתעו לראות את חשבון האינסטגרם הסקסי שלה. מי עוד? אליאב רחמים שכמעט ניצח לפני ארבע שנים אך לבסוף הפסיד את הזהב לישראל אוגלבו שזכה במקום הראשון והשאיר את חברו במקום השני המאכזב. מקורבים לרחמים דיווחו כי בימים אלו הוא שוקל את ההצעה בחיוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן