יהודה בארקן חלה בקורונה – ומאושפז בטיפול נמרץ

השחקן בן ה-75 נדבק בנגיף הקורונה ומאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם. מטעם משפחתו נמסר כי מצבו בינוני ויציב, וביקשו "לקרוא פרק תהילים לרפואתו"

יהודה בארקן מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם במחלקה לטיפול נמרץ, שם הוא שוהה כעת בהכרה, אחרי שחלה בקורונה ומתקשה בנשימתו.
מטעם משפחתו של השחקן בן ה-75 נמסר: "יהודה מאושפז בהדסה, מצבו בינוני ויציב. נבקש מכולם לקרוא פרק תהילים לרפואתו".

בארקן חש ברע בשבוע שעבר ועשה בדיקת קורונה שבה התגלה כחיובי לקורונה. ביום שישי פונה למלונית בירושלים וביום ראשון חש קוצר נשימה. אתמול (ב') כבר פונה לבית החולים, וכעת כאמור הוא במחלקה לטיפול נמרץ, בהכרה, מתקשר עם קרוביו.

éäåãä áø÷ï ùç÷ï å áîàé

בריאיון ל-ynet אמר בארקן לפני מספר חודשים: "אם אמרו להישאר בבית אני עושה את זה, ואם אמרו לשטוף ידיים ואם אמרו לא להתקרב לאנשים – אני עושה את זה. לכן אני לוקח שיעורי תורה דרך הטלפון. אני הפסקתי לנשק מזוזות בגלל ההוראה. אני מסתכל על המזוזה, מעביר לה את המבט ובזה עשיתי את היומית שלי. אני לא לוחץ ידיים".

ברקן נחשב לאחד מהשחקנים הוותיקים והמצליחים בישראל. מאחוריו עשרות סרטי קולנוע, בהם "חגיגה בסנוקר", ״צ'רלי וחצי", "אבא גנוב", סרטי מתיחות ועוד. מאוחר יותר חזר בארקן בתשובה אולם לא זנח את קריירת המשחק, כששיחק בין היתר בסדרת הטלוויזיה המצליחה "פלפלים צהובים". במסגרת חזרתו בתשובה, הוא הוסיף את האות א' לשם משפחתו.
את ימי הקורונה העביר בארקן בלימודי תורה ובחלוקת מזון למשפחות נזקקות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן