השחקנית היפנית יוקו טאקוצ'י התאבדה

הכוכבת נמצאה מתה על ידי בעלה, השחקן נקביישי טאיקי, בדירתם בטוקיו בתחילת השבוע. על פי מקורות הפרסום, השחקנית הועברה לבית חולים סמוך ושם אושר דבר מותה.

משטרת טוקיו פתחה בחקירה סביב מותה של טקוצ'י, אולם הרשויות המקומיות אמרו כי הן מאמינות שהיא לקחה את חייה. לא צוין כי לא התגלה מכתב התאבדות. "זה בא פתאום, וכולנו המומים ועצובים מהחדשות", אמרה הסוכנת שלה. השחקנית הייתה בת 40 ואם לשני ילדים. היא חלקה בן עם בעלה לשעבר, נקאמורה שידו.

על פי הדיווחים היא נמצאה על ידי בעלה השחקן טאיקי נקבייאשי בביתם בווארד שיבויה. המשטרה פתחה בחקירה בחשד שהשחקנית התאבדה, כך דיווחו כלי תקשורת ביפן. היא הייתה פופולרית ביפן, ידועה בסרט האימה Ringu משנת 1998, שעובד על ידי הוליווד בשם "הטבעת". השחקנית גילמה גם שרלוק הולמס בסדרת HBO מיס שרלוק לשנת 2018, ששודרה בכמה מדינות כולל בארה"ב.

במשך שלוש שנים ברציפות, בין השנים 2004-2007, זכתה לשחקנית הטובה ביותר בתפקיד ראשי בטקס פרסי האוסקר היפני. יחד עם הרשימה הארוכה של נקודות הזכות למשחק, הדימוי החם והחייכני הפך אותה לפופולרית. למרות שהתאבדות לא אושרה זה היה גורם המוות למספר כישרונות יפניים לאחרונה, כולל השחקנית סיי אשינה בתחילת החודש, השחקן הרומה מיורה ביולי וכוכבת ההיאבקות חנה קימורה במאי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן