"תחזירו את אלה וובה" – הגולשים נגד הפקת המירוץ למיליון

״אנו מפסיקים לצפות בתוכנית בגלל ההדחה של וובה ואלה״ היו חלק מהתגובות נגד ההפקה וההדחה של הצמד

אחרי ההדחה המפתיעה של וובה ואלה מהמירוץ, הגולשים נגד הפקת המירוץ למיליון. הכל ארע בגלל שנהג המונית היה איטי וגרם להדחה של השניים. ברשת בטוחים שזה היה מהלך מכוון והתגובות היו זועמות: "הם צריכים לשאר בתוכנית זה היה משחק שהם ילכו הביתה. הבנות צריכות ללכת הביתה. אף אחד לא ישכנע אותי זה היה משחק גדול מרון שחר שהם ילכו הביתה נהג מונית לא מתבלבל סתם"

אחר כתב: "איך עשיתם את זה יא זבלות יש זוגות ממש משועממים וכל פעם ההפקה מתערבת ובשביל זוג כזה אהוב העפתם אותם מוקדם?תתביישו מירוץ יבש מת. תגידו מזה אמיתי הדבר הזה? מנסים לשמור פה על אן וירדן בדוק! פעם קודמת קרה אותו דבר עם התאומות כשאן וירדן היו מקום אחרון מה נסגר? חבל רק לכם כי מי ממשיך לצפות בזה בכלל – זוגות מעצבנים אחד אחד".

תגובת נוספת הייתה: "וואו חיפשתי תירוץ לא לצפות בתוכנית ,בגללם לא הצלחתי,תודה לכם. כזה מכור. פעם שנייה דרך אגב שנהג הולך לאיבוד כשאן וירדן אחרונות.קרה גם עם התאומות. וובה ואלה הם משב רוח רענן בתקופה זו של מגיפה ופילוג. שמאל וימין, חרדים ומפגינים וסגר שני, לתוך מרק הסחלה הזה נכנסים וובה ואלה, כנגד כל הסיכויים, מאחדים אותנו, אין עוררין לגביהם, הם הפייבוריטים הברורים. בעצם, האנשים היחידים שנגדם הם המשתתפים האחרים במירוץ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן