נטע דנינו על בעלה: "הוא היה תוקף אותי פיזית ומקלל"

נטע דנינו פותחת את הלב על התקופה הקשה שעברה עם בעלה בדרך לפרידה הבלתי נמנעת

לפני שבע שנים נטע דנינו הצליחה לכבוש את לבו של דודו אהרון כשסומנה במהלך תכנית הריאליטי "הרווק עם דודו אהרון", כפיינליסטית הגדולה שתזכה לצעוד איתו אל עבר החופה. שנתיים אחרי תום השידור, אהרון ודנינו הספיקו להפריד כוחות והרווקה הנחשקת נישאה לגבר אלמוני והביאה שני בנים לעולם. לכל אורך השנים לא ידענו הרבה אבל לאחרונה היא חשפה שהיא עוברת תהליך קשה של גירושים.

בשיחה שערכה עם פאולה וליאון היא אמרה: " הנשמה שלי התרחקה ממני אני ביומיים של אי שפיות, מנותקת מרגש. כבר תקופה שאני מסתירה את הפיד שלי בתמונות של איפור, שיער, גוף. מדגמנת את החיים הטובים. מובילת דעת קהל קוראים לזה, פיד יפה עם תמונות עמוסות בפילטרים שמטשטשות ואפילו מעלימות את החיים עצמם".

עוד אמרה: "אני עוברת גירושים לא פשוטים. שנים ארוכות סבלתי מאלימות מילולית קשה. השפלות, מניפולציות, שקרים. שנה אחרי שנה שהוא היה מוריד אותי, מדכא אותי, משפיל אותי. ככל שהקטין אותי, גדל והתחזק בעצמו. המילים עוד מהדהדות לי בראש, הפגיעות עוד חותכות את הלב. צלקות צלקות בנפש".

לסיכום הוסיפה: "שנים שלא רציתי לפרק, אולי עוד אהבתי.. אולי עוד ניסיתי קיוויתי שדברים ישתנו… ואולי פשוט פחדתי. בוקר אחד זה קרה. התעוררתי להחלטה ברורה. אחרי שנים שקיבלתי על עצמי את ההשפלות כאילו הן מגיעות לי, אחרי שנים שהצדקתי אותו על שפגע בי, קמתי לבוקר אחר. פתאום זה קרה, ההבנה הזו, הארה. זהו. אני לא נשארת יותר. התעוררות כזו של בוקר. מרגע זה, שום ניסיון מצידו כבר לא יכול היה להחזיר את הלב שלי הביתה".

ב- 2013, נטע הצליחה לכבוש את ליבו של דודו אהרון בתכנית הריאליטי "הרווק". בסוף היא התחתנה עם גבר אחר ומי שעקב אחריה…

Posted by ‎פאולה וליאון‎ on Wednesday, 23 September 2020

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן