"עדן בן זקן, לא מכובד לחשוף את הציצי שלך מצד לצד"

הזמרת העלתה סרטון לא צנוע לדעת חלק מהגולשים וספגה השמצות בעקבות כך

הביקורת הרבה שקיבלה הזמרת עדן בן זקן לאחרונה על הפרת הנחיות והתואר החדש שבו זכתה כ"מלכת ההפרות", לא מרתיע אותה וערב כיפור היא העלתה סרטון שלה רוקדת ומנענעת את החזה שלה מול עדשת המצלמה, כשברקע נצפה בעלה שוקי ביטון. בהסרטון זכתה לתגובות קשות ברחבי הרשת וליקטנו עבורכם חלקם מהם.

בין התגובות נכתב: "זה לא מכבד אותך. אני לא מבינה איך שוקי בתור גבר ובעלך מאשר לך לעלות כזה דבר. אחר כתב: "לא יפה, צניעות, את זמרת מפורסמת, לא צנוע להרקיד את החזה מצד לצד בלי חזייה, מספיק פרסמו את החזה שלך חשוף באינטרנט, את אמא לתינוק ונשואה קצת צניעות". אחרת כתבה: "40 אלף להופעה, אבל 400 לחזייה טובה אין אה?".

בתגובה נוספת נכתב: "יש גם חזיות בשלושים שקל" או "את הורסת לעצמך את היכולת לשווק את עצמך בסטייל, אל תקחי את עצמך אחורה", "אוי קצת צניעות את אישה נשואה", "לא מכבד לנענע ככה את הציצים בלי חזייה, מבזה" ועוד.

אגב, אחרי שהופיעה בחתונות ואירועים פרטיים בהם הפרו את ההנחיות וחגגו ללא מסיכות בצפיפות, פעם אחר פעם, בן זקן ערכה ארוחת חג בביתה כשאירחה 12 בני משפחה סביב שולחן החג. בן זקן שטענה כי לא ידעה שעל פי ההנחיות אסור לרקוד באירועים, כנראה לא הבינה שמשפחה גרעינית במקרה שלה הם רק שלוש נפשות: היא, בעלה שוקי ביטון ובנם הפעוט.

View this post on Instagram

אני לא נושמת😅 @shukibiton

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן