השיחות האחרונות של מירית הררי ז"ל עם ירדן ג'רבי ועדי בוזגלו

אשתו של דידי הררי שנפטרה בסוף השבוע ניהלה שיחות עם שתי הבחורות שחשפו כעת את המילים

ירדן ג׳רבי, החליטה לשתף שיחה אינטימית שלה ושל מירית הררי ז״ל בחשבון האינסטגרם שלה. נראה כי הררי תמכה בג’רבי ב”הישרדות” והחזיקה לה אצבעות שתזכה בתכנית. "ירדן מקסימה, אנחנו עוקבים אחרייך בהישרדות ומחזיקים לך אצבעות. כל משפחת הררי. את אלופה בהכל ולא רק בספורט. תודה שכתבת לי. את מותק אמיתית״, כתבה מירית ז״ל לג׳רבי שביקשה לעזור בכל דבר שהיא רק יכולה.

לאחר מכן גם עדי בוזגלו שיתפה התכתבות פרטית שלה ופירסמה שיחת וואטסאפ ביניהן. עדי כתבה: ״לוחמת שלי. קוראת את הפוסטים שלך וכל כך גאה בך על מי שאת ומה שאת נותנת לעולם. אני חושבת לעצמי, כשאהיה גדולה אני רוצה להיות מירית הררי. אסי בחר בך לאשת השנה שלו. את גאווה. אוהבים ומעריצים. בבקשה תהיי חזקה״. הררי כתבה לה: ״תלכי בדרך שלך. אל תנסי להיות משהו אחר תהיי טובה ומקסימה ואוהבת כמו שאת״.

לפני שנתיים הררי חשפה את האבחון ששינה את חייה, אחרי שבסבלה מכאבים עזים בבטן והגיעה לבדיקה בבית החולים איכילוב. רק לפני כחודש היא ליוותה את בתה אבישג אל עבר החופה, באירוע חתונה מצומצם ומרגש." אחד הדברים שהכי פחדתי מהם הוא לעשות איזה פדיחה ביום החתונה ושיצטרכו להבהיל אותי לבית החולים. פחדתי לקלקל לאבישג ולגל ובכלל לכל המשפחה והטורחים הרבים במלאכה. אבל הנה הכל עבר בשלום והיה מושלם". שיתפה בזמנו הררי ז"ל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן