צפו: אייל גולן מתפוצץ על שייע פייגנבוים

שני המאמנים התעמתו בעימות שכלל צעקות והרבה דם רע – שייע קרא לאייל גולן בכדי לסכם את המשחק מול השחקנים ואז הכל התפוצץ

כשמשחקים כדורגל, ולא משנה איפה, היצרים מתלהטים, וכך גם היה במהלך צילומי הסדרה "גולסטאר – אולסטאר" בברזיל, שהפכה לאחת מהמדוברות ביותר בתקופה האחרונה.  בתום הקרב המכריע בין הקבוצה של שייע פייגנבוים לזו של אייל גולן יקבע לאיזו קבוצה דין מירושניקוב מצטרף, החלה דרמה גדולה בין המאמנים על תוצאת המשחק.

שני המאמנים התעמתו בעימות שכלל צעקות והרבה דם רע. שייע קרא לאייל גולן בכדי לסכם את המשחק מול השחקנים, אלא שהזמר השיב לו: "אל תפנה אליי בכלל, אל תפנה, אליי". "אין בעיה", ענה שייע וגולן המשיך: "סכם מה שאתה רוצה בעצמך, הנה אני אומר לך לא לפנות אליי בכלל, חתיכת קשקשן זקן, זקן בכיין, אתה קשקשן זקן, בכיין". פייגנבוים השיב לו: "ואתה צעיר וערמומי".

"יאללה תתקדם", ענה לו גולן ושייע ענה לו "אתה תתקדם". בטסטות שערכו השניים כינה הזמר את שייע "עקום" ושייע הגיב לו ואתה "פלס". למרות הריב הקולני נראה כי השניים נשארו חברים והצליחו לצלוח את המקרה. בלי קשר, נזכיר גם את הסצנה הקשה שצולמה בחום הלוהט בברזיל בין איציק זוהר ודין מירושניקוב שכללה קללות וגידופים. כאמור היא לא הייתה המריבה היחידה במשחק החופים שניהלו הקבוצות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן