עצוב: 3 ימים אחרי החתונה, אביו של הזמר מאור אדרי נפטר

טרגדיה לזמר שאיבד את אביו שלושה ימים אחרי שהתחתן

אביו של הזמר מאור אדרי הלך לעולמו בגיל 67. הוא חגג יחד עם בנו בחתונה שהתקיימה לפני ארבעה ימים ומקורבים דיווחו כי הוא נפטר מדום לב בשעות הבוקר – בני המשפחה קיבלו את הבשורה בהלם. בסוף השבוע החולף הזמר מאור אדרי ובת זוגו, נאור פוני, התחתנו. זה היה רגע לפני ראש השנה ותחילת סגר החגים, השניים התחתנו באולמי "דסטינו" שבמושב שורש.

החתונה התקיימה במתכונת מצומצמת ונערכה בקפסולות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות בשל התפשטות נגיף הקורונה. מנהליו של אדרי מסרו בתגובה: "זהו יום קשה למשפחת אדרי. אנחנו משתתפים בצערם של מאור והמשפחה". כזכור, בעקבות ההגבלות של משרד הבריאות שהולכות ומשתנות כל הזמן השניים בחרו לקיים את האירוע כל עוד הם יכולים. החתונה נערכה באופן מצומצם, בנוכחות 250 אורחים הכוללים חברים ובני משפחה שחולקו במתכונת של שתי קפסולות.

האורחים חגגו אירוע כפול, חינה וחתונה ביחד על מנת לצמצם ככל הניתן את אירועי הנישואין לאירוע אחד שהופק. הזוג צעד בשביל חופה בשיר חדש ששיחרר אדרי לפני שלושה שבועות "בין כל האנשים" אותו הקדיש לארוסתו ועכשיו נהנה ממנו ברגע המאושר בחייו. אדרי כזכור לא רק שנאלץ לבטל את החתונה בעקבות הקורונה אלא גם שהה בבידוד 15 יום לאחר שנדבק וכעת יעביר את הסגר הקרוב עם אשתו הטרייה אך ללא אב המשפחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן