תמונות ראשונות: ציפי רפאלי בשטח הכלא

הבוקר (שני) אמא של בר רפאלי, ציפי רפאלי נכנסה לכלא ובמשפחתה נערכים לתקופה קשה מנשוא

הבוקר ב-5:30 הגיעה ציפי רפאלי להגיע לכלא הנשים נווה תרצה. בגלל התפשטות נגיף הקורונה, בני משפחתה יוכלו לבקר אותה מבעד למחיצת זכוכית אחת לחודש והיא לא תוכל לצאת לחופשות כמו שאר האסירים, נכון לעכשיו, מחשש שהיא תידבק בנגיף ותדביק אסירות אחרות בכלא. בכל הנוגע לבני המשפחה וילדיה של ציפי, בסביבתה מציינים כי הם לחוצים לא פחות ממנה מכניסתה של האם והסבתא לכלא.

גורם בבית הכלא מסר: "אין היערכות או דריכות מיוחדת לקליטתה של ציפי רפאלי בכלא. נכון שהיא שונה משאר האסירות בגלל שהיא דמות מוכרת מאוד, לכן בשבועות הראשונים תהיה השגחה והקפדה של הצוות לבדוק שהיא מתאקלמת בכלא ללא שום תקלות. המטרה שלנו היא לגרום לה להתאקלם מהר מאוד בכלא. בגלל שהיא לא עבריינית וזה מאסר ראשון שלה, אנו נעקוב אחר כל מה שקורה סביבה ונדאג לשלומה".

מקורב למשפחה מסר: "היא ציפי רק מתפללת לסיים את הכלא בריאה בנפשה ובגופה. הרבה אנשים מתקשרים אליה, כאלה שהיא עזרה להם בחיים במשך שנים רבות מתקשרים אליה לחזק אותה או שולחים לה הודעות באינסטגרם. גם המון סלבס וחברות קרובות כותבות לה הודעות תמיכה. זו אכן התקופה הכי קשה בחייה. מעבר לפחד מפגיעה מצד אסירות, הידיעה שצלמים יתעדו אותה נכנסת לכלא קשה לה".

כזכור, היא נשלחה ל-16 חודשים בכלא במסגרת עסקת טיעון שאליה הגיעו ציפי ובתה בר עם הפרקליטות. השתיים הואשמו בהעלמת מס על הכנסות של 34 מיליון שקל והודו בעבירות במסגרת הסדר טיעון. על פי ההסכם, בר רפאלי תרצה תשעה חודשי עבודות שירות. במסגרת העסקה השתיים ישלמו גם קנס של חמישה מיליון שקל, בנוסף לשמונה מיליון שקל שומת מס.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן