בדרך לכלא צבאי? נועה קירל מסתבכת עם צה"ל

הזמרת הופיעה בתשדיר של ביבי נתניהו ובצה"ל לא אהבו את זה: "הופעה מסוג זה של חיילי צה״ל במסגרות פוליטיות אסורה".

ההופעה של נועה קירל בתשדיר פוליטי של בנימין נתניהו אסורה על פי חוק זאת לאור העובדה כי היא לא רק כוכבת הנוער הגדולה במדינה, אלא גם חיילת בשירות סדיר. בסרטון קירל אינה לובשת מדים ומכונה נ'. היא "גויסה" כ"פרויקטורית" על ידי ראש הממשלה כדי להסביר לילדים על חשיבות עטיית המסכה, שטיפת ידיים ושמירת מרחק כחלק מ"מבצע תפוח בדבש".

למרות ששמטרת הסרטון היא לספק מידע על ההתמודדות עם נגיף הקורונה, קירל ונתניהו מסירים את המסכה כשהם מדברים עם הילדים ובכך מבטלים את המסר על חשיבות עטיית המסכה. בסרטון קירל מסבירה לציבור על חשיבות הסגר: "כדי שתהיה לנו שנה טובה, אנחנו חייבים לשמור על ההנחיות וכן, גם לעזור להורים שלנו לשמור עליהם".

הסרטון אמנם מספק בחלקו מידע חיוני לציבור, אך עושה זאת כחלק מסרטון תדמית של נתניהו, שבו בין השאר הוא וקירל מעלים סטורי ביחד, קירל שרה איתו את "בראש השנה" והם צוחקים ומתבדחים. נתניהו לא ויתר בסוף הסרטון על הפנייה ל"אזרחי ישראל", ואמר "ראש השנה חל הפעם בתקופה קצת מיוחדת. אנחנו לא יכולים לחגוג אותו כפי שהיינו רגילים". נועה קירל נכנסת בתור אחראית המורל ומעודדת בעודה אומרת כי "אנחנו יכולים להראות אהבה כמו שהיינו רגילים ואפילו יותר". נתניהו נוטל שוב את רשות הדיבור ומציג כי "צפויה לנו שנה מיוחדת, שנה של אתגרים בקורונה בוודאי, אבל גם שנה של שלום היסטורי, ואנחנו יכולים לעשות את הכל – ביחד".

מדובר צה"ל הגיעה התגובה: "הופעה מסוג זה של חיילי צה״ל במסגרות פוליטיות אסורה. החיילת קיבלה אישור מצה״ל בדרגים שאינם מוסמכים לכך. לפיכך, יתוחקר בימים הקרובים תהליך האישורים ויופקו הלקחים למען הימנעות הישנות מקרים מסוג זה". לא ברור כעת אם הסרטון יישאר בעמוד הפייסבוק והטוויטר של ראש הממשלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן