נקמה מתוקה: זה מה שאסי בוזגלו עשה לישראל אוגלבו

אסי בוזגלו קיבל על האי את הכינוי "שייח" ואחרי הכל הוא גם זכה במיליון ש"ח. עכשיו הוא מדבר על מה שקרה מאחורי הקלעים

על פי הדיווחים הוא גם התלונן להפקה שהשורד בני ברוכים הפר, לכאורה, את חוקי המשחק ונתן את קולו לישראל אוגלבו בתמורה לכסף. עכשיו הוא מדבר על הכל בראיון לערן סוויסה: "גיליתי את הדרמה בשידור חי. היתה קריאה של כמה מהשורדים שהעלו את הטענה הזו מול ההפקה, ואני אחד מהם. כולנו יזמנו את הפנייה".

על היחסים שלו עם ישראל אמר: "ראיתי אדם אבוד שאף אחד לא מצליח להבין ולהכיל, כמו אריה בכלוב. לא הצלחתי להבין אותו, ואני בן אדם שמקבל את כולם. בדיעבד, מה שקרה בין ישראל לרגב עבר את גבול הטעם הטוב. כשצפיתי בזה התקשרתי לרגב ואמרתי לו שהלב שלי יוצא אליו. לישראל אמרתי שלראות את זה היה חוויית צפייה קשה. כשישראל עבר לשבט שלנו הוא אמר לי, 'אם אני מגזים, תלחץ לי על היד', והייתי עוצר אותו. הערכתי את העובדה שהוא נותן לי אופציה לעצור אותו. כמו אח קטן אימפולסיבי שאני צריך לשמור עליו".

אתה יכול להבין מאיפה ההתנהגות שלו נבעה?

"לא, אתה מגיע אחרי זכייה גדולה ואתה אהוב, איזו סיבה יש לך להתנהג ככה? עד היום אני לא מצליח להבין. אתה רוצה להראות את ישראל החזק והגבר? אחלה, תשחק, אבל אל תרד לרמות האלה. בתקופה האחרונה כל אחד עסוק בענייניו. הוא מצטלם עכשיו לאיזו סדרה, ואני איש משפחה עם ילדים. היינו מדברים אחת לשבועיים־שלושה".

נשארו מטענים?

"ברמה האישית מחוץ למשחק, כבן אדם, אין לי דברים נגדו. אם הוא היה זוכה אני הייתי קם אליו. האמת היא שלא שמתי לב, כי מיד קפצו עלי כולם והייתי בסערת רגשות והתחלתי לדמוע. הוא לא התקשר לברך אבל גם לא ציפיתי. זאת האמת. יכול להיות שזה עוד יקרה. אני באמת מבין לליבו, אבל אני חושב שאני כן הייתי מפרגן".

התעצבנת כשטענו שעזרו לך?

"אני רגיל שכולם מדברים, ותמיד ידברו. אני מכיר את זה מהכדורגל ומהחיים. היום אני במקום שהוכחתי את עצמי, גם מבחינת הקהל שבחר בי וגם מבחינת המושבעים שהביאו לי ניצחון מוחץ. אני רגיל לקבל ביקורות מגיל 7. כשיש דברים שזועקים לשמיים אני מגיב, ובגלל זה הגבתי באופן מסודר בסטורי שלי, כי יש גבול. הרגליים היו היתרון שלי. חבר'ה, חלאס, בן אדם עובד קשה, מנצח משימה ביושר, ולבוא להאשים אותי – זה לא מתאים. במשימה הזאת התרגזתי, כי הרווחתי אותה ביושר. אם לא הייתי מנצח בה, הייתי מודח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן