מפיקי "הישרדות" באמריקה יבדקו מחדש את תוצאות גמר הישרדות ישראל?

מסמך שהגיע לפורטל עומרי חיון מראה כי מקורבים לשורד ישראל אוגלבו טוענים שההפקה סדרה לאסי בוזגלו את הניצחון

פרסום ראשון ובלעדי של פורטל עומרי חיון: האם בעלי הפורמט המקורי של הישרדות יבדקו מחדש את תוצאות גמר הישרדות VIP?  מסמך שהגיע לפורטל עומרי חיון מראה כי מקורבים לשורד ישראל אוגלבו טוענים שההפקה סדרה לאסי בוזגלו את הניצחון. החל מכך שלא היה מבחן אש אחרי התיקו בין ישראל לאסי כנוהג בפורמט. כמו כן נכתב במכתב שההפקה הפכה את ירדן ועידן למושבעים ולא נתנה הזדמנות שווה לכל הרביעיה וככה זכה אסי. האם הצ'ק שקיבל אסי יוחזר וישראל יקבל את המיליון? בסביבתו של ישראל מחכים לתגובה של מפיקת הפורמט המקורי בארצות הברית לטענות.

למרות שההפקה הסתירה את הצבעת המושבעים על האי, קל מאוד לחשב את חלוקת הקולות, בהתחשב בכך שהקול של בני נפסל. ירדן קיבלה את קולו של קוז'י, עידן את קולה של אלינה, אסי לקח את רגב ואילנה וישראל את אלה וליטל. למרות שבהפקה מכחישים שהטענות על השוחד אומתו, אנחנו כן יכולים לדעת בוודאות שהקול של בני הלך לישראל, אחרת לא היו חושדים בו.

זה אומר שאילולא הקול של בני היה נפסל, ישראל היה זוכה במיליון שני תוך שנתיים. עם זאת, יש מצב שזו ההתערבות היחידה שהייתה מוצדקת העונה. על פי כל ההתנהלות של בני במשחק, זו באמת הצבעה חשודה. הוא היה מצביע לאסי הרבה לפני שהיה מצביע לישראל, ואולי כל הזעם שלו על עידן וירדן היה הצגה קטנה כדי להצדיק את שינוי הכיוון המחשיד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן