רגב הוד פותח את פה: "בני ברוכים רצה כסף והרס לישראל את המקום הראשון"

רגב הוד מדבר על הדרמה שקדמה לגמר ומה קרה באמת בינו ובין אסי בוזגלו לבני ברוכים

רגב הוד התראיין למיקי לוין במעריב וחשף פרטים מעניינים מאד לגבי הסאגה של גמר הישרדות: "לפני שהתחילה כל רעידת האדמה, הייתי במטוס וכשפתחתי את הטלפון הבנתי שקרו פה דברים. אני פחות מתעסק בזה ומה שיש לי עם בני אני מנסה להביא אותו איתי לסיבוב הופעות במיאמי ולוס אנג'לס ויש לנו גוד וייבס. לא מבין למה, אנשים חותרים למקומות הזויים. כל הזמן אני ובני דיברנו על עשייה".

מה לגבי טענות חגית?
"זה הכי לא נכון, היו לנו המון פגישות ודיברנו על הופעות. לא מבין מאיפה זה בא ואסור לעצבן את הלן. אני לא באנרגיות של המשחק ראו איך הייתי במשחק, אני לא קשור לאנרגיות האלו, באתי לעשות טלוויזיה וכשראיתי שזה הולך למקומות לא לי, לקחתי כמה צעדים אחורה, השיח הנורא נוקשה אמרתי בוא נסיים את העונה בטוב".

אתה עדיין חבר של אסי?
" היו לנו אנרגיות מהשנייה הראשונה במשחק, לא היינו חברים לפני, נפגשנו פה ושם באירועים, היה משהו על האי מאד אמיתי וכן בינינו ועד היום אנחנו בשנה האחרונה חברים טובים ובחמישי הקרוב אנחנו מארגנים לו מסיבת ניצחון ענקית שאני מופיע בה".

תקבל ממנו קצת כסף בעקבות זכייתו?
"אסי ראוי וזקוק לכסף, יחסית לגילו אין לו עדיין נכס. אני חושב שמגיע לו ולאשתו וילדיו שיהיה להם בסיס רגוע. הקשר בינינו מאד אמיתי והמשפחות והילדים והנשים וגם באי ברגעים שלא היו מצלמות דיברנו מה כל אחד הגיע בחייו. הבנתי שהוא גר בפתח תקווה ועדיין אין לו נכס משלו, אני חושב שראוי ומגיע לו".

איך התגובות מהגולשים?
"קיבלתי את האנרגיות האלו ברחוב תוך כדי המשחק, על הערכים, הסבלנות האיפוק. אנשים באו לטרוף את כולם ואני לא הייתי במקום הזה אני איש של שלום איש של פשרה, החיים האמיתיים שלי נמצאים פה בארץ עם הקריירה ולא שם".

איך היחסים שלך עם ישראל?
"אני חושב שישראל בחור טוב, המשחק הזה לקח את ישראל לפחות בראשיתו למצבים מאד קיצוניים והוא גם הודה על כך. המשחק, הרעב, העייפות, הגשמים, היתושים מביא אותנו למקום כזה , אני בגוד וייבס עם ישראל גם היום, לא באנו לתוכנית כחברים וגם לא נצא ה'לאבי דאבי'. יש כבוד הדדי בינינו. כן, לא רציתי שהבנות שלי יראו את הפרק הזה , בגלל איך שמדברים לאבא שלהם, ראיתי כבר את הפרומו והבנתי שצריך להרחיק אותן מהמסך. עונה קשוחה. ואני חושב שיש לי כבוד להיות חלק מהעונה המדוברת הזאת".

השלמת עם אלה?
"היא הייתה ביום הולדת שלי, וישבתי לידה בגמר, אני לא רבתי עם אף אחד ואני לא מבין למה השאלות האלו באות, אני באמת בטוב עם כולם עם ג'רבי ועידן. זה משחק טלוויזיה , אני באופן אישי השארתי את האנרגיות המלחמתיות שם. לא שהייתי כזה מלחמתי".

מה עם הלן?
"אם הלן הייתה בהישרדות העונה האני חושב שהיה יוצא ממנה אש ותמרות עשן, האי היה נשרף. להלן יש לב ענק והיא נורא רגישה למה שאומרים עליי, היו לה שמעות כשהיא צפתה, והתפרצויות שהיא לא יכלה לשמור בבטן לפעמים היא אמרה לי לא בא לי לראות את זה יותר, היא מוציאה הכל בניגוד אליי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן