ישראל אוגלבו יתבע את הפקת "הישרדות"? מתברר שגם בעונות הקודמות מכרו קולות בגמר

יוסי בובליל מהעונה השמינית של הישרדות חושף: "סגרנו דילים על כסף". האם ישראל יתבע את הפקת התוכנית?

בשיחה שערך בובליל עם רן בוקר אחרי הגמר הוא סיפר: "אני הודחתי, ענבר פיניאבסקי הודחה, מנגיסטו הודח. היינו שלושתינו באי המתים וסגרנו שנעביר 20 אלף אחד לשני – מי שיזכה. ענבר זכתה, אף אחד לא קיבל 20 אלף. ענבר, אנחנו אוהבים אותך. אין פה האשמה כלפייך, חס ושלום, פשוט זה נאמר בצחוק. תמיד יש את הדיבור על המספרים שם, ותמיד דיברנו ׳אני אתן לו, אני זה'".

עוד הוסיף: "מה שסגרנו, סתם לדוגמה, אם מנגיסטו יזכה – אז הוא יקנה לי גלשן. אם ענבר תזכה – היא תקנה לי חופשה, או שתפנק באיזה משהו. זה מה שסגרנו בינינו. שנצ'פר אחד את השני אם זה אפשרי'. זה מה שסיפרתי לו. סיפרתי לו את זה כדי שיירד מהנושא כי הוא לא אמור להתערב בהצבעה, לא אמור לשנות את ההצבעה. זה ממש 'מה שהיה באי – היה על האי', זה שנה אחרי זה וזה שטויות".

לסיכום אמר: "אני לא מאמין שישראל היה נותן לבני מאה אלף או משהו כזה". פינאבסקי הגיבה לדברים: "אני לא סגרתי עם אף אחד שום דיל, בטח לא שיחדתי מישהו על מנת שיבחר בי. יוסי ומנגיסטו התבדחו על זה שיתחלקו חצי-חצי בפרס. אני אמרתי להם בצחוק, 'בואנ'ה אתם אפילו לא לוקחים אותי בחשבון, אתם לא רואים אותי אפילו כאופציה לזכייה'. והם אמרו 'לך ניתן 20 אלף שקל'. אין כאן שום דיל. לא נתתי להם שקל".

לפורטל עומרי חיון נודע כי ישראל אוגלבו שוקל בימים האחרונים מאז הגמר לתבוע את הפקת "הישרדות" בטענה שהתערבה בתוכנית וגרמה לו להפסיד מיליון שקל לאחר שפסלו את הקול של בני ברוכים שלפי השמועות קיבל הצעה מישראל עבור 100 אלף שקל בעד הקול שלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן