אייל גולן לא הגיע לגישור בתביעה שהגישו נגדו הקטינות מפרשת משחקי חברה

לאחר שעורכי דינו הציעו גישור והמתלוננות הסכימו לכך, גולן עצמו לא הגיע לגישור.

התהליך חוזר לבית המשפט אחרי שבכתב התביעה נטען כי גולן ניצל את כוחו ומעמדו כדי להביא צעירות לקיים איתו ועם חבריו מגע מיני גם בניגוד לרצונן. גולן, על פי כתב התביעה, ידע כי הצעירות יכירו לו תודה על עצם הזכות לשהות במחיצתו וידע כי יוכל לנצל הכרת תודה זו כדי להביאן לספק את צרכיהם המיניים של מכריו. לאחר הגשת התביעה האזרחית, עורכי דינו של גולן הציעו את הליך הגישור. המתלוננות שתבעו אותו הסכימו להליך, ולטענת הגורמים, גולן אף התחייב לממן אותו.

בזמן שהמתלוננות הגיעו לישיבה אצל המגשרת, גולן ועורכי דינו לא הגיעו אליה, וגם לא למועדים אחרים שהוצעו על ידי המגשרת, ולמעשה לא תיאמו מועד חדש לגישור. לאחר מכן, המתלוננות הגישו בקשה למתן פסק דין בהיעדר הגנה. בית משפט הורה לגולן להגיש כתב הגנה עד עשרים בספטמבר. המתלוננות שהגישו את התביעה ועורכת דינן, רותם אלוני-דוידוב, מסרו בתגובה את הדברים הבאים.

"קיווינו שאייל יקח אחריות על מעשיו ויגיע לישיבת הגישור. לצערנו, גילינו שהוא ממשיך בפגיעה בתובעות, לא לוקח אחריות ולא מאפשר לתובעות לשים את הפרשה הזו מאחוריהן". מליאם הפקות נמסר בתגובה: "אנו ממליצים לכל טובי הלב להימנע מהעלאת טענות כוזבות ומניפולציות. האמת היא אחת – אנו ניצמד אליה בבית המשפט. מתוקף החלטת כבוד השופטת אילני הדיון מתקיים בדלתיים סגורות, ומשכך אנו מנועים מלהתייחס לנושא מעבר לתגובתנו זו. אנו מאחלים שנה טובה".

כזכור, בתביעה טענו המתלוננות כי "הועברו מיד ליד, כאילו היו לא יותר מחפץ חסר שם וחסר רגשות, והכל תוך ניצול מחפיר של מצבן הכלכלי, הנפשי והחברתי, ובידיעתה כי הערצתן לגולן תמנע את יכולת התנגדותן לניצול המתמשך שלהן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן