רון שחר פותח את הלב

רון שחר, שחווה ב-2019 פרידה מאשתו לשעבר מיה קרמר, מספר בראיון חושפני על השנה הקשה שעבר.

שחר סיפר על האודישן להנחות את המירוץ, אותו הוא מלווה כבר 8 עונות: "הגעתי למבחן, לא ידעתי על מה אני נבחן. הכניסו אותי לחדר, העלו אותי מאיזו עלייה צדדית, הכול היה כזה סודי. אמרו לי, אתה הולך לפגישה על משהו גדול. או שזה שלך או שזה לא שלך. היו שנים שהיה לי ממש קשה, נגיד, להגיע לאודישן ולא לקבל את זה כי הדחייה הזאת, אין לה תרופה".

עוד אמר: "זה לא משהו שאתה יכול להתמודד איתו. שחקן זה מקצוע של אנשים פסיכים. מי שבחר במקצוע הזה, זה בן אדם שהוא חייב להיות מזוכיסט. זו תחושה מפחידה לפעמים אבל היא כזאת, זה צורך כזה שאתה לא מצליח אף פעם למלא אותו, לספק אותו. הייתה לי שנה, אני קורא לה 'שנת המכוניות המתנגשות'. כאילו שמו אותי על מכונית מתנגשת, ואז שלחו את כל השאר להיכנס וגם אני נכנסתי. קודם כול אני בא לבית שהוא לבד חצי שבוע, וחצי שבוע עם הילה. יש לי הורות משותפת, יש לי למזלי שותפה, האימא של הבת שלי, שבאמת זכיתי".

לסיכום הוא התייחס גם לתגובתו לפוסט של מעיין אדם בנוגע להקפאת ביציות: "זה נגע לי באיזו נקודה. לי יש את הילה, ואני רוצה עוד. פתאום אני שומע מישהי שהיא אישה צעירה, יפה, מצליחה, שיש לה היכולת לעשות – והיא הולכת להקפיא ביציות. זה פשוט נגע לי בנקודה הזאת. תמיד שואלים אותי מה אני, איך אני מגדיר את עצמי, אז אני קודם כול אבא. זה הייעוד שלי. זה לא בא לבד, את יודעת, זה צריך לבוא עם משהו שאני לא בניתי נכון לאורך השנים שזה חברות טובה עם אישה, עמוקה, מבוססת, משהו שהוא יותר עמוק".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן