דיאנה ריג, "משחקי הכס", הלכה לעולמה

הכוכבת הלכה לעולמה בגיל 82 לאחר מאבק במחלת הסרטן – השחקנית נפטרה בשלווה בביתה, כאשר משפחתה לצדה

דיאנה ריג הלכה לעולמה בגיל 82 לאחר מאבק אל מול מחלת הסרטן. על פי דיווח מהסוכנת שלה, השחקנית נפטרה בשלווה בביתה, כאשר משפחתה לצדה. בתה של ריג, רייצ'ל סטרלינג, סיפרה על הזמן שבילו יחד מאז שאובחנה בחודש מרץ. תפקידה האחרון בקריירה, ליידי אולנה טיירל, בהחלט הלם את הקריירה האדירה שהייתה לריג. את תפקידה באחת הסדרות הכי גדולות של העשור, "משחקי הכס", החלה לשחק ב- 2013.

על עבודתה הייתה מועמדת לפרס האמי בתור השחקנית האורחת הטובה ביותר בסדרת דרמה. "בילינו את החודשים האחרונים בהתבוננות מאושרת על החיים יוצאי הדופן שהיו לה, שהיו מלאי אהבה, צחוק וגאווה גדולה במקצוע שלה. אני אתגעגע אליה מעבר למה שמילים יוכלו לתאר." ריג הייתה זוכת פרס הטוני ופרס האמי, שהפריצה הגדולה שלה בעולם המשחק החלה בסדרה "הגומלים" בשנת 1960.

בשנים האחרונות גם הדורות הצעירים למדו להכיר כששיחקה את ליידי אולנה טיירל ב"משחקי הכס". היא הייתה דמות מוכרת מאוד בעולם הבידור הבריטי והיא עבדה לכל אורך שנותיה בתאטרון, בטלוויזיה ובסרטים. "היא הייתה בן אדם יפה, אדיב ונדיב שהעשירה את החיים של כל מי שהכיר אותה וכמובן שהיא גם הייתה שחקנית נהדרת. היא משאירה חלל גדול בליבי". אמר חברה הטוב והסוכן של דיאנה, ליונל לארנר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן