מצפצפים על החוקים: ליאור נרקיס ורותם כהן לא מקשיבים להנחיות

השניים הופיעו לעיני קהל ולא שמרו על ריחוק בחלק מההופעה. מה היה להם לומר להגנתם?

רותם כהן הופיע אמש בחולון ואמר בהופעתו "כיף לשוב לבמה", חלק מהקהל צולם רוקד ללא מסכות וללא ריחוק. בהמשך ירד כהן מהבמה, לחץ ידיים לקהל ואף נשק לאנשים, כשהם ללא מסיכות. גם הזמר ליאור נרקיס הופיע אמש בדרום והוא נראה בסרטון מבקש מהקהל לקפוץ ולרקוד. נראה שהאמנים לא ממש שומרים על ההנחיות וסגר נוסף זה רק ענין של זמן.

מטעמו של כהן נמסר: "האירוע בחולון נערך על פי נהלי הקורונה תחת כיפת השמיים, בקפסולות כנדרש. מאחר שהקהל אכל ושתה במהלך ההופעה, באישור, חלק מהאנשים אכן הסירו מסכות במשך חלק מהזמן. סדרנים ביקשו מהם להשיב את המסכות ככל שניתן. רותם, הנגנים ואנשי הצוות שמחים על ההזדמנות להשיב משהו מפרנסתם ומתשוקתם לבמה אחרי חודשים ארוכים וכולנו לומדים עדיין כיצד לתפקד במצב החדש. כמובן שננסה להקפיד אפילו יותר במופעים הבאים כדי לשמור על בריאותו ושלומו של הקהל ושל אנשי ההפקה".

מטעמו של נרקיס נמסר: "ליאור נרקיס הוזמן להופיע באירוע הערב, הוא נשמר להוראות ולבש מסכה. כשעלה לבמה להופיע הוא הוריד את המסכה על מנת שיוכל לשיר ולשמח את הנוכחים. על הרחבה בזמן ההופעה לא היו מעל 50 איש, בדיוק לפי ההנחיות. ליאור מתייחס מאוד ברצינות להנחיות ושומר עליהן. מסיבה זו, גם במהלך המופע הוא דאג מיוזמתו האישית לבקש במיקרופון מהנוכחים לשמור על הנחיות משרד הבריאות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן