לוחם בצה"ל: "עידן חביב הציל את חיי"

ברית לוחמים בהישרדות האמיתית שהייתה בין עידן חביב ללוחם אחר בחברון: "הצלת את חיי".

עידן חביב הגיע להופיע בחוף ואחד המעריצים היה אבי אוזן, לוחם שנקלע לפעילות מבצעית עם חביב. אוזן העלה פוסט בו הוא תיאר איך חביב הציל אותו ממוות בטוח: "אני נזכר בחברון, סגרתם על הבית של המחבל. האיש הזה, הוא לא ראה אותי, הוא לא מכיר אותי", נפתח הפוסט המצטט את סיפורו של אוזן. "היינו בחוץ, אני, שלומי וחגי, והוא צעק עלינו 'כנסו פנימה, הבית עוד חם', זאת אומרת שהמבוקש בפנים עם נשק. אני הייתי האחרון, עידן תפס אותי בווסט, הכניס אותי פנימה ואז ירו צרור על הקיר. על הצרור הזה היה רשום השם שלי ואתה הצלת לי את החיים אז".

עידן חביב הגיב: "אני?". ואוזן השיב: "כן. אתה לא מכיר אותי ואמרתי שאם תפנה אלי בהופעה, זה סימן מהשמיים ואספר את זה. אז אם יש מישהו בארץ שהוא מלח הארץ, זה האיש הזה. אני אוהב אותו ולילדים שלי אני תמיד אומר: זה הדמות שאתם צריכים להיות בחיים. הישרדות זה ערכים, זה מוסר. דברים שקצת שכחנו מהם. כאלה אנשים אנחנו צריכים במדינה".

עשרות גולשים דיברו בשבחם של אוזן ושל חביב: "מרגש. עידן מלח הארץ, נסיך אמיתי איך מגדלים ילד לדרך הזו? זה לא משחק ואז חוזרים, חיים! עידן חביב הוא באמת כמו שמו – חביב ועדין – מהיכרות אישית לפני שהוציא את השירים כשחלם וראה את הדרך לא פוגשים אנשים כאלה כל יום ואם כן – לשמור עליהם קרוב קרוב. תודה על הסיפור המרגש". אין ספק כי סיפור הגבורה של עידן חביב שווה לציון.

עידן חביב רק הגיע להופעה בחוף הים – ואז שמע מפיו של אבי אוזנה, לוחם לשעבר כיצד חייו ניצלו בזכות חביב:״אני נזכר בחברון,…

Posted by ‎אלמוג בוקר‎ on Saturday, 5 September 2020

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן