מזל טוב! תינוק נולד לניסים מהמירוץ למיליון

נסים מהעונה האחרונה של המירוץ למיליון הביא ילד חדש לעולם ביחד עם אשתו

נסים חי דוד מהעונה האחרונה של המירוץ למיליון הביא ילד חדש לעולם ביחד עם אשתו וכתב פוסט מיוחד: "אז לפני שישה ימים נחת אצלנו הדבר הכי טהור עלי אדמות. אין כל כך דרך או מילים לתאר את מה שעובר בלב שלנו כרגע. אנחנו מלאי הודיה, תודה ואושר עצום על המתנה הכי טובה ש-2020 יכלה לסדר לנו. אז תודה.  תודה על הטוב שאלוהים סידר לנו. תודה על הקשיים שבדרך. תודה על האוצר הקטן שהפך להיות ראשון בסדר העדיפויות שלנו, אחרי 28 שנה שהתרגלנו לדאוג בעיקר לעצמנו".

עוד הוסיף: "תודה לאישה הכי לביאה שיש, שעברה את החוויה הכי מטורפת שיכולה להיות. אישתי שלי. גאוותי.  פשוט תודה, אז לא אחפור יותר מדי ורק אגיד שאנחנו  ניסים ונטלי דוד, ואנחנו נשואים פלוס אחד. קטנצ׳יק במיוחד". כזכור ניסים חי דויד ואוראל אלימלך סיימו את החלק שלהם בעונת "המירוץ למיליון" והודחו בפרק ה24.  צמד האחים שנולדו בקריית מלאכי בכלל לא חשבו על פרס מיליון השקלים, כי מלכתחילה, הם לא האמינו שיגיעו לשלב כל כך מתקדם.

רגע לפני חצי הגמר אז אמר ניסים: "אני פסימי מאוד. יש לי מגננה כזאת, כדי לא להתאכזב אני מצפה לגרוע מכל. גם בתחילת 'המירוץ' עוד כשהיינו במלון אמרתי לאוראל, 'יש מצב שאנחנו לא נשתתף'. בכל קטע במירוץ הייתי מוכן להדחה, זאת האמת. בכלל לא בניתי על מיליון השקלים. ההדחה מבחינתי היא לא סוף העולם. אפילו הייתה לי תחושת הקלה, אמרתי לעצמי 'יופי, די, נגמר, אני לא צריך להיות בלחץ יותר'. ממש ירדה לנו אבן מהלב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן