תכירו את ששת הזוגות האנונימיים ב"מירוץ למיליון אולסטארס"

העונה החדשה תהיה מורכבת משישה זוגות מוכרים פלוס זוגות אנונימיים, ביניהם הסטייליסט גילי אלגבי ואחותו טלי

העונה החדשה של המירוץ למיליון תהיה מורכבת משישה זוגות מוכרים פלוס זוגות אנונימיים, ביניהם הסטייליסט גילי אלגבי ואחותו טלי שהגיעו להתחרות במי שכבר עשו את זה קודם. אלגבי החל את דרכו בשואו ביז כקוריוז וכ״הומו מחמד״ כהגדרתו, הוא היום אימפריה של איפור, שיער וסטיילינג, עם רשימת לקוחות מפורסמות כמו נטלי דדון, אופירה אסייג, שגית רביבו, לינור אברג׳יל ונועה קירל.

הרזומה שכולל את טקס המשואות האחרון (כולל סערת השביס, אליה עוד נגיע) ואת אירוויזיון 2019, שבו שימש מאפר ראשי. לפני חמש שנים עוד יכולתן למצוא אותו על סטים כאסיסטנט או כקרדיט קטן בחשבונות אינסטגרם של פליטות ריאליטי, היום הוא מנהל 22 עובדים והלו״ז צפוף כמו תוספות הריסים שהוא אוהב להדביק ללקוחותיו.

מבין המתמודדים שחוזרים לריאליטי תפגשו את כמה מהזוגות היותר מדוברים והאהובים שכיכבו בתוכנית במשך השנים: צמד החברים הטובים אלה ו-וובה, שזכו אפילו לחיקוי ב"ארץ נהדרת", האחים בן ואורי שפלן, שני אלון ושי גבריאלי הזוכים של העונה הרביעית, האחים מהעונה הקודמת נטע ועומר ברזני, החברות הטובות שגם ניסו את מזלן בעונה הקודמת אן זיוי וירדן ויזל ובני הדודים יעל ויוסיאל. נתראה על קו הסיום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן