אלינה לוי מודדת שמלות כלה

רגע לפני היום המרגש שלה ושל בן הזוג, דור פרי, אלינה החלה להתכונן והגיעה למעצב שמלות

אלינה לוי מדדה השבוע דגמים שונים שלשמלות כלה. הפעם היא מקווה שהחתונה תצא לפועל כמתוכנן, בלי שום שינויים של הרגע האחרון, זאת לאחר שלפני שנה היא דחתה את מועד החתונה כשקיבלה את ההצעה להשתתף ב"הישרדות" והבינה שהצילומים מתקיימים במקביל למועד שנקבע מראש. הפעם השניה, בחודש אפריל האחרון, הייתה כשנגיף הקורונה התפשט.

"אנחנו בבית ביחד מחובקים, סומכים על היקום ומרפים לימים האלה… רק מתפללים ומקווים שכולנו נחזור לשגרה בריאים ומחוברים לעצמנו" כתבה אלינה על השינויים הלא צפויים שארעו בדבר החתונה שלה. אגב, אלינה גם התייחס לאונס המזעזע אילת וכתבה: " יותר מ-30 גברים קיימו יחסי מין עם נערה בת 16'. בגלל עדויות כמו אלו בתור ילדה בת 8 עד גילאי 17 הייתי יוצאת לרחוב מפוחדת, עם גז מדמיע עם הנצרה פתוחה ויודעת בלב שזאת לא שאלה של ״אם״ גבר יפגע בי, זאת שאלה של 'איך' ו'מתי'."

"הרגשתי שהקיום שלי בסכנה, והסתכלי על גברים כעל דבר מסוכן מאוד שרוצה לפגוע בך ובטוח לא מכבד את המרחב שלך. היום כשאני עוד מעט בת 30 אני יודעת שהגברים האלה מאילת, הם לא ייצוג של גבריות. הם ייצוג של פחדנות, של ניצול, של אכזריות אינסופית וזה לא קשור לגבר או אישה. זה קשור לרגע הזה שכולם ידעו בלבם שהם עושים דבר מזעזע ואף אחד לא היה מספיק אמיץ לצאת מהחבורה הזאת ולצאת כנגד הדבר שכולם משחקים משחק שזה נורמלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן