לורין מיכאלי בדרך לאח הגדול?

המציאות עולה על כל דמיון: המתחזה המפורסמת במדינה קיבלה הצעה להיכנס לבית האח הגדול

לורין מיכאלי הגיעה לאחרונה לאודישנים של האח הגדול אבל גורם בהפקה סבור שהיא לא תשתתף בעונה הבאה של הריאליטי הפופולרי מאחר והיא לא מספיק מעניינת. בקרבתה מקווים שבכל זאת היא תעבור לשלב הבא ומיכאלי עצמה אמרה: "אני מעדיפה לא להיכנס לזה". כזכור, לפני כשנה הבינה קטי זריהן, בת 31 ואם לילדה, שהיא נפלה קורבן להתחזות אכזרית.

בניסיון לפענח מי המתחזה שהוליך אותה שולל, פנתה קטי למערכת המתחזים וביקשה ממנה להתחקות אחר זהותו. הגבר המסתורי שנכנס לחייה של קטי הוא שי בנבנישתי, שפנה לקטי דרך הפייסבוק והציג את עצמו כנשוי רשמית ופרוד בפועל. שי שלח לקטי הודעות רומנטיות והשניים החלו לנהל שיחות טלפוניות ארוכות וממושכות. מתברר לימים כי שי הוא בעצם לורין מיכאלי לכאורה.

בין הליהוקים לעונה החדשה של ״האח הגדול״ שעל פי השמועות תהיה עונה משולבת בין משתתפים מעונות קודמות למשתתפים חדשים, תכלל גם הדוגמנית מולו ארגה בת ה-22. ארגה נחושה להצליח כדוגמנית ומכוונת את המצפן שלה לבדה. מי שהכירו אותה כילדה ונערה יופתעו לראות את חשבון האינסטגרם הסקסי שלה – הילדה שגדלה במשפחה מסורתית וסייעה כאחות בכורה בגידול ארבעת אחיה הקטנים בונה לעצמה זהות חדשה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן