ישראל אוגלבו מתנצל בפני אלינה לוי

אחרי שהודח מהישרדות, ישראל התפנה לסגור חשבון וגם לבקש סליחה מאלינה לוי

הדבר האחרון שאני אעשה זה להתנצל בגלל שביקשו ממני להתנצל – אני מתנצל רק כשאני מבין שטעיתי" כך אמר ישראל אוגבלו אחרי ההדחה הדרמטית שלו מהישרדות. לא הייתי צריך בכלל את הביקורות, כי התנצלתי כבר על האי. לא הייתי צריך לחכות שיבקשו ממני. על ההתנהגות השבטית שלנו כלפי אלינה לא התנצלתי ואפילו כתבתי באינסטגרם שהגזמנו".

כעת, אחרי שכבה עליו המסך ישראל מבקש סליחה: "אני מתנצל בפני אלינה. אני מתנצל שהגזמתי. לא מגיע לאף אחד לחוות את זה בשום סיטואציה, ובטח ובטח במשחק טלוויזיה מול העולם. אין לי קשר אישי איתה כדי להתנצל פנים מול פנים. בסופו של דבר אני לא בקשר עם 90 אחוז מהשורדים, ולכן גם לא דיברתי איתם. מי שבקשר עכשיו – זה עניין של תלות רגשית, ואני לא מרגיש שאני צריך אף אחד".

על ההמשך אמר: "הייתי רוצה לנקום. בכל מי שעמד מאחורי רצון או מחשבה להדיח אותי. אם נגיע לסיטואציה שזה גם חברים שלי אז התדר ישתנה אבל עדיין ארצה לנקום. אני רואה את עצמי בטלוויזיה וכמובן שבתחילת המשחק היו סיטואציות מוגזמות לפעמים. כשאני צופה זה כמו לחזור לאי, אבל אני מצליח לראות את העיניים שלי מדברות יותר מאשר שפת גוף וההתנהגות. אני רואה מה אני הרגשתי באותו הזמן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן