ירדן ג'רבי הגיעה להופעה של עידן חביב

מאוהבים: אחרי שבהופעה הקודמת השבוע צעקה מעריצה "מה עם ירדן ומתי חתונה" וחביב ענה "לאיפה הלכת?". ג'רבי הגיע להופעה של עידן השבוע

בימים אלו מרגיש לנו יותר מתמיד שירדן ג’רבי פנויה ומוכנה לזוגיות בחייה אלא אם עידן חביב לא נמצא איתה בזוגיות כבר מתחת לפני השטח, כשמדד הפופולריות שלה עולה מדי שבוע. באחת ההופעות שלו הוא אמר: “ג’רבי בעיה, בעיה איתה” הקהל הגיב: “יאללה חתונה!" ועידן השיב:“ מה פתאום איפה הלכת". עידן חביב וירדן מבלים לא מעט יחד. בבילויים שלהם נמצאת גם החברה המשותפת מהאי, אלינה לוי.

אותה אלינה כבר הספיקה לתעד אותם מבלים בים ומנסים להיאבק בג'ודו, אך שום דבר רומנטי לא מתפתח באופן רשמי, וכל רמז לכך מצליח לרגש את כולם. מאז שהסתיימו הצילומים רצו שמועות על משהו שהתחיל בין השניים. כשהתכנית עלתה לשידור כבר היה ברור לגמרי שיש שם סוג של כימיה זוגית ולאורך העונה העניין תמיד עולה על הפרק.

כרגע אין שום דבר רשמי בין הזמר לבין האלופה אבל העובדה שחביב חזר להופיע ונסע עם אנשי הבמה שלו להופעה בגבעת ברנר ביחד עם ג'רבי כאשר הם קרובים ומעבירים יחד יום עבודה גרמו לנות לתהות על טיב הקשר שלהם. אז מה קורה בחיי האהבה של ג’רבי בכל הסיפור הזה אנחנו שואלים?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן