דידי הררי ואשתו חיתנו את בתם

בתם של שדרן הרדיו דידי הררי ורעייתו מירית, שמתמודדת בגבורה עם מחלת הסרטן, התחתנה אמש. האירוע של אבישג הררי היה מרגש עד מאד

האירוע נערך בחצר המשפחה במושב בצרה, בהשתתפות בני משפחה וחברים קרובים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. רק לפני כשבוע סיפרה מירית בראיון על מצבה הרפואי והכוח שמעניק לה דידי בעלה: "הגעתי לאיכילוב בחמישי האחרון במצב קשה ישר לחדר הלם באמבולנס שוב. אני כבר ויתרתי. רציתי להישאר בבית ולדעוך לאיטי. דידי התחנן.'זה לא הזמן'. בקשתי ממנו ומכולם שיניחו לי, אבל הוא לא מניח. ״יש עוד מה לעשות״.

דידי הררי התייחס למגבלות וההוראות של משרד הבריאות: "חשבתי שעד היום אני מבין את ההנחיות, ניסיתי להבין את ההיגיון בקשר להגבלות פתאום הכל מתבלבל לי ביחד. הבת שלי כבר שלוש פעמים דחתה את החתונה, אולי אנחנו מקדימים אבל הכל צריך להיות מוגבל לעשרים איש, ואז אני פותח טלוויזיה ואני רואה 2000 איש בחתונה של בן של אדמו"ר, ואני אומר מה שונה החתונה של בן האדמור, לבת שלי? אח"כ אני אומר שהם לא אשמים שבאים 2000 איש לחתונה, ומה שונה מעשרת אלפים בהפגנה? מה קורה עם הקורונה? היא מדביקה רק בהופעות ובאירועי תרבות? לא הבנתי את הקטע."

במהלך החודשים האחרונים נאלצה הררי להתמודד לצד מחלתה גם עם מגפת הקורונה והיותה חולה בקבוצת סיכון. בעקבות המשבר חתונתה של בתה אבישג נדחתה, אך בשל מצבה של מירית הוחלט לקיים אמש את האירוע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן