דנית גרינברג חוטפת בראש

אמלי פרי מהאח הגדול החליטה לצאת לטובת אוזן ופותחת פה נגד דנית גרינברג

לאחר עשרות אייטמים ואין ספור סיקורים על הגירושים הקשים של דנית גרינברג ואליאב אוזן, בסוף השבוע האחרון התראיין המקעקע וסיפר: "התעייפתי מלנסות לתחזק מערכת יחסים עם בן אדם שחי אותה דרך אייטמים, מסכי טלפון או חותמת בדרכון. אני לא שם". כנראה שגם דנית קראה את הראיון ולא הצליחה להישאר אדישה. אתם תופתעו לגלות מי החליטה לצאת נגד דנית.

אמלי פרי מהאח הגדול החליטה לצאת לטובת אוזן ופותחת פה נגד דנית גרינברג: "אליאב הוא אחד החברים הכי טובים שלי כבר מעל עשור. מכירה את הנשמה שלו, את טוב הלב את כל האיכויות והרגישות הגבוהה שיש בו. אדם עם דרך ארץ כבוד ערכים, רומנטיקן ללא תקנה, מגיע ממשפחה סופר איכותית. כאב לי ועדיין כואב לי שגרושתו לא מתקדמת בחייה קדימה והלאה ומתעקשת לנסות להשחיר ולהקטין את האדם שנתן לה עולם ומלואו".

עוד הוסיפה: "אף גבר לא ידאג לה וירים אותה גבוה כמו החום והאהבה שאליאב העניק לה. גם אני עברתי גירושים ויודעת שהמשבר הוא לא פשוט. אבל ניסיונות הנקמה שלה בשיימינג נוראי ושקרים מעליבים על אדם שנתן לך אושר ואור וברכה והכיל אותך ואת כל מה שהבאת איתך, זה נורא פשוט. כל מי שמכיר את אליאב ונמצא בסביבתו יודע איזה גבר שבגברים, הוא חבר אמת ובן זוג שיכול להוות דוגמא לגברים בישראל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן