לפני ואחרי: עדי בוזגלו מציגה גיזרה דקיקה

עדי בוזגלו: "הניתוח עשה פעילות שספורט ותזונה לא יכלו לעשות"

אשתו של השורד אסי בוזגלו, הציגה השבוע לאחרונה חדשה לחלוטין אחרי הליך רפואי לא פשוט בכלל בדמות כמה ניתוחים שביצעה לעיצוב הגוף ושינוי גדול שהחליטה לעשות בחייה. אחרי חודש של תחבושות על פניה ורגעים פחות נעימים, עדי יוצאת לדרך חדשה מבחינה חיצונית ומבחינת אורח חיים בריא יותר. אסי מפרגן, גם הילדים כמובן ושאר החבר'ה של בוזגלו.

לפני חודש וחצי עברה מהפך אשתו של אסי בוזגלו, כוכב הישרדות  VIP. עדי הסירה לראשונה את התחבושות שכיסו אותה מאז הניתוח שעברה והציגה לוק חדש הורס  שכולל 11 ק"ג פחות. הניתוח המקיף שעברה גברת בוזגלו כלל שאיבת שומן בסנטר, רגליים, בטן, זרועות והרמת חזה. "הניתוח עשה פעילות שספורט ותזונה לא יכלו לעשות. היה לי הפרדת שרירים בבטן מהלידות". אמרה עדי.

לסיכום הוסיפה: "ירדתי מעט בגלל הניתוח (4 ק"ג). כל הירידה שלי עד עכשיו היא כי שמרתי על תזונה ואחרי שהחלמתי (כמעט) אני חוזרת לספורט שטוב לנפש בלי קשר וגם אני רוצה לרדת עוד ולחטב. אותם אנשים שמגיבים רע זה אנשים ממורמרים ומסכנים, לכן אני אפילו מרחמת עליהם. תתפלאו לדעת שאלו שמגיבים רע, הם אלו שמבקשים סלפי. תגובות תמיד יהיו, זה אומר שאתה מעניין".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן