שלומי סרנגה פונה לבית החולים

הזמר שחלה בקורונה לפני שבוע חש כי מצבו מחמיר ופונה לבית החולים לעבור סדרת בדיקות עקב המצב הלא פשוט

לאחר מספר ימים שקטים מקורונה בביצה המקומית, אנו מבשרים כי עוד סלב מצטרף לרשימת הנדבקים בנגיף. הזמר שלומי סרנגה התבשר כי חלה בקורונה. סרנגה גילה בתחילת השבוע שעבר כי שהה ליד חולה מאומת, הוא ערך בדיקת קורונה, והבוקר קיבל את הבשורה המרה כי נמצא חיובי לנגיף. אמש הוא פונה לבית החולים עקב הדרדרות במצבו הבריאותי.

שלומי סרנגה אשר אובחן כחולה לפני מספר ימים, הודיע על כך בחשבון האינסטגרם שלו: "היי חברים. אכן חליתי בקורונה וכרגע אני נמצא בבידוד. לא תענוג גדול. אני עם חום וכאבי ראש אבל בגדול מצבי בסדר ותוך כמה ימים זה יהיה מאחוריי…תודה לכולם על האהבה והדאגה. מתגעגע ומשתוקק לפגוש אתכם בהופעות מיד אחרי שאחלים. מקווה שעד אז עולם התרבות ייפתח ונוכל לחגוג יחד".

מטעמו של שלומי סרנגה נמסר: "שלומי חש ברע ופונה לבית חולים איכילוב, שם הוא מקבל טיפול ועובר סדרת בדיקות. מקווים לטוב". הזמר מצטרף לרשימה גדולה של ידוענים בביצה שנדבקו בנגיף, רובם כבר החלימו. הזמר הים תיכוני שוהה כעת בבידוד. אגב, אמש שוחרר לביתו בתום 43 ימי בידוד הקומיקאי ליאור כלפון, שהצליח להתגבר על הקורונה, לאחר שגם הוא הובהל לבית החולים בגלל תסמיני הנגיף.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן