הטרגדיה של כוכב הכדורסל שהלך לעולמו

שחקן בלגרד, מייקל אוג'ו, התמוטט באימון אישי ומצא את מותו. כעת נחשף כי הוא חלה בקורונה טרם המקרה

הסנטר הניגרי של הכוכב האדום בלגרד, שמת ביום שישי מהתקף לב לאחר שהתמוטט באימון אישי – חלה בקורונה. כך חשף נשיא בלגרד, נבוישה צ'וביץ' בראיון לתקשורת הסרבית. הנגיף אובחן אצל אוג'ו בתחילת יולי והוביל לדלקת ריאות חריפה. אוג'ו חזר להתאמן לפני שקיבל אישור מהרופאים, ועשה שלושה אימונים לפני מותו בטרם עת.

צוביץ אמר: "הרופא ומנהל הקבוצה נסעו לבית החולים וזיהו את גופתו. אחר כך דיברנו עם משפחתו, מוטלת עלינו חובה מוסרית לעשות כל מה שהמשפחה מבקשת ולעשות כמה בדיקות". ב-6 ביולי הוא אובחן עם דלקת ריאות  ובחמישה באוגוסט הוא ערך בדיקה שהראתה האטה בדלקת. כל הבדיקות נערכו במרפאה פרטית בה הורו לאוג'ו לגשת שוב לבדיקת קורונה, אך הוא החליט שלא לעשות זאת.

כשמצבו השתפר במהלך אוגוסט אוג'ו קיבל אישור לערוך אימונים קלים. הרופאים הורו לו להפסיק להתאמן ברגע שירגיש עייפות. הבעיה שמעוררת מחלוקת, לפי צ'ובריץ' וממצאי הכוכב האדום, היא שאוג'ו אמר לרופא שהוא התאמן עוד לפני שהחלים לחלוטין ושהוא מתעייף מהר מאוד. הוא התאמן ב-31 ביולי, באחד ובארבעה באוגוסט, לפני שמת במהלך האימון הבא, שלושה ימים לאחר מכן. מקרה טראגי ועצוב מאד. החקירה נמשכת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן