הביקורת של יעקב בוזגלו על אסי בוזגלו

אבא של השייח של הישרדות העביר ביקורת על צורת ההתנהלות שלו על האי – מה היה לילד לומר בתגובה?

"אני חושב שהוא עושה צעדי ענק לכיוון הגמר אני מאד מקווה שהוא יגיע לשם אלא אם כן הוא ימעד באיזושהי צורה, אני מקווה שזה לא יקרה. אני חושב שבמקרה של בני הוא טעה, הוא היה צריך לפרגן לו על הניצחון והוא לא עשה את זה. אני התאכזבתי כצופה. אבל מה לעשות מותר לטעות", אמר יעקב בוזגלו כאשר התבקש להתייחס לדברים שראה בפרקים האחרונים.

מנגד, אסי בוזגלו התייחס לתקרית עם בני ברוכים תוך כדי שהוא ממשיך להתעקש שבני ניצח בזכותו: "כן הוא יכול לנצח במשימות, אני לא שם את עצמי מעליו בשום מקרה, אבל במקרה הזה הוא ניצח בזכותי ובזכות ישראל, אין ספק בכלל. עידן חביב? כרתתי ברית עם עידן, שחשבתי שתוכל לקדם אותי ואותו במשחק. אם לא הייתי חושב שזה מהלך חכם לא הייתי מציע לעידן לעשות את הברית הזאת".

על מאור בוזגלו היה לו גם מה לומר: “אני יודע שבמשפחה שלנו, ברגע שיש הצלחה, היא בדרך כלל מופנית כלפי מאור. בגלל זה לא מספק אותי להגיע לאן שהגעתי, אני רוצה לעשות עוד צעד. תמיד מאור היה באור הזרקורים וכולם היו סביבו”. אסי פתח את הלב וסיפר על הרצון שלו לנצח ופעם אחת להגיע בעצמו במקום הראשון ולהוכיח לאביו יעקב בוזגלו שגם הוא יכול. לאחר הווידוי של כדורגלן העבר, אחיו הצעיר מיהר להגיב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן