הכירו את החברה החדשה של עידן חביב

השורד החל לצאת עם מישהי שקטנה ממנו ב-18 שנה והחל לחטוף על כך ברשתות – מה דעתכם?

החברה החדשה של עידן חביב היא עומר ברבי בת ה-22 שרק לפני שנה יצאה עם און רפאלי, אח של. אחרי השמועות שחביב בקשר עם ג'רבי אפשר לדווח כי השורד יוצא עם מישהי אחרת, שעד לא מזמן חבקה בזרועותיה גבר מוכר לא פחות. מי שעקב אחרי חביב בתקופה האחרונה, בוודאי שמע אותו אומר לא פעם ולא פעמיים כי הוא רווק נחשק ועדיין מחפש אחר האחת.

למרות האימרות שלו אפשר לספר כי בבית ממתינה לו חברה יפה שמוכרת לכם כדוגמנית עומר ברבי. השניים מנהלים זוגיות כבר מספר חודשים אך מסיבה לא ברורה הם מעדיפים להסתיר אותה ולהציג את מר חביב כרווק. אגב,  מקורבים לזוג דיווחו כי בתקופה האחרונה היחסים בין השניים במשבר וכרגע לא ברור מה קורה ביניהם.

הדוגמנית היפייפיה אמנם צעירה בגיל אך כבר הספיקה לככב בקמפיינים לקניוני עזריאלי, בגדי ים, תכשיטים ועוד. חשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 35 אלף איש נכון לרגע זה, המון בתמונות שלה על חופי ים שטופי שמש, מה שמתכתב לגמרי עם השורד החביב אותו אנחנו רגילים לראות כבר חודשים על המסך בבגד ים. ממשרד יחסי הציבור חגית נוביק סלומון וירון כהן הייצגים את חביב נמסר: "אין תגובה". מסוכנות יולי המייצגת את עומר ברבי נמסר: "אין תגובה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן