ספוילר: רגב הוד הוא המודח הבא ב"הישרדות"

רגב הוד הולך לסיים את דרכו בהישרדות בפרק הבא אחרי שיזכה למירב הקולות של חברי השבט

רגעי ההכרעה בהישרדות הולכים ומתקרבים, כולל האיחוד שנחשב לשיא העונה. אבל רגע לפני שהשבט מדיח מתמודד נוסף אנחנו חושפים כי רגב הוד הוא הבא בתור, צפויה לו הדחה כואבת במיוחד מאחר ובמהלך מועצת השבט רגב הוד, שנמצא במיעוט בשבט הולך להיות מופתע מהעקיצה. לאחרונה הוא אמר: "כל מה שיוצא ב'הישרדות' על המסך זה אני. אני באמת טיפוס שקט כזה, מאמין שלא תמיד צריך להשמיע ולרוב עדיף לשמוע, זה שם המשחק שלי בחיים".

עוד אמר: "אנשים פה עוקפים בכביש ורבים על חניות, אני לא שם. הלן מסבירה אותי הכי טוב, ואומרת 'רגב לא יכער את האווירה'. אני עדין, אני לא נוגס בבשר של האחרים, זו הדרך שבה חונכתי בבית הכנסת. אנשים חושבים שאם אני יוצא כזה מאמי ולב ענק ב'הישרדות', אני גם ישר אסכים לעשות הכול. שולחים לי בקשות הזויות, לשיר דואט עם ילדה בת שלוש, חושבים שרגב לא יודע להגיד לא. אין מה לעשות, אני המאמי הלאומי הראשון שיוצא מהישרדות".

על התערבות ההפקה אמר: "אני שומע את הביקורת על העונה הזו אבל אני חושב שזו עונה מאוד מעניינת שלוקחת אותנו למשחק קשוח, אבל הרמת ידיים לא הייתה. כולם רוצים להגיע לסוף, ולא כולם אוהבים את מהלכים שנעשים, זה שחמט. כשראיתי את הפרומואים לפרק עם הברזנט כבר ביקשתי מהלן שתרחיק את אמה ואדל מהמסך, אבל זה בכל זאת הגיע אליהן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן