שורד לשעבר מודה: "הפקת הישרדות מתערבת בתוכנית"

השורד לשעבר, עומר רוזן, שובר שתיקה ומדבר על כל ההתערבויות של הפקת הישרדות

משתתף העונה השביעית של הישרדות, עומר רוזן, פותח את הפה וחושף את כל הסודות של הפקת הישרדות. חשבתם שהיא לא מתערבת? כדאי שתחשבו שוב. מדובר על שורד שהיה בעונה של טילטיל, רוסלנה רודינה, טיטי איינאו, לירון רביבו וג'ני צ'רוואני. חמש שנים חלפו מאז ועכשיו הוא חושף לראשונה מה לדעתו קורה כרגע על בתכנית וכמובן מה היה בעבר.

תחילה אמר: "שחקנים כמו בני ברוכים חשובים להפקה, כי בלי להבין הוא בעצם בובה של ההפקה, דרכו קל להם לשלוט בהכל לכן הוא נשאר עד עכשיו. רמת המניפולציה של ההפקה על השחקנים היא אבסולוטית, בעיקר על שחקנים חלשים מנטלית כמו בני ברוכים שאני בטוח שקיבלו בשיחות שלהם עם המנהל האסטרטגית של ההפקה את כל ההנחיות של את מי ״כדאי״ להדיח".

כמו מה?

"ההפקה רצתה לחזק את חבורת ישראל אוגלבו ואסי בוזגלו אז דאגו להחליש את הקבוצה השנייה ולהעיף את עידו קוז'יקרו מהמשחק. אין לו שום סיכוי לנצח במשימה מכורה. לעמוד על קורה צרה שכל רגל שלו 2 מטר אורך עם כפות רגליים עצומות, זה חסר סיכוי. גם במקרה של עדי ביטי שהבטיחה לעזור לסמיון אך ברגע האחרון הדיחה אותו".

איך זה עובד?

"אם מה שאתה מתכונן להצביע לא מתאים לתוכניות של ההפקה הוא ינסה לגרום לך לשנות את דעתך על ידי מניפולציות כמו 'עזוב את ברית א', אם תצטרף לברית ב' אתה מגיע בקלות לגמר' או משהו בסגנון של 'עד עכשיו היית חלש במשחק, לך תעשה מהלך גדול שכולם יזכרו'. אם זה לא עבד, תתכונן לאיזה איחוד שבטים שבו השבט השני יבוא לעזור לחבר השבט שלו. לא עבד? תתכונן לפסל חסינות או מבחן אש שיצוץ לו וימנע את ההדחה".

מה קרה אצלך?

"בתחילת המשחק השתלטתי על השבט והיינו רוב, רציתי להדיח את רוסלנה כי הייתי קצת נאיבי, למרות זאת החלטנו לא להקשיב למנהל השבט ולהדיח את רוסלנה. אז באורח פלא צצה לה משימת חסינות אישית שמותאמת במיוחד ליכולות של רוסלנה – משימת יציבות בלב הים. משימה שמתאימה למידותיה הקטנות. כולנו עמדנו על המצוף והיטלטלנו ללא הפסקה, רק המצוף של רוסלנה היה יציב כאילו הודבק בבסיס שלו. זה היה לנו כל כך ברור שהם הכינו את המשימה הזאת במיוחד לרוסלנה".

מה עשיתם?

"כל מי שהיה איתי בברית התעצבן ואיימנו לעזוב, בסוף לא מימשנו את האיום. מאוחר יותר במשחק, היה לי וללירון רביבו פסל חסינות, אז כביכול יכולנו להדיח את מי שבא לנו. בשיחה לפני מועצת השבט אמרתי לאותו מנהל שבט שאני רוצה להדיח את רוסלנה כבר מתחילת המשחק ישר אמרו לי תשכח מזה, אז נתתי את טילטיל כאופציה ב' וההפקה מיד אמרה לי לרדת משני אלה והשאירה לי באופציה את דנה ברגר ושמעון אמסלם".

מרשת 13 נמסר: "הגרסה הישראלית והמצליחה להישרדות מופקת בצורה המקצועית ביותר ופועלת על פי כללי הפורמט״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן