מי מתחזה לשירי קופפרברג בטינדר?

כוכבת חתונמי של העונה הקודמת גילתה שמישהי מתחזה אליה בטינדר – חיים אתגר יכנס לתמונה?

שירי קופפרברג, כוכבת חתונמי של העונה הקודמת גילתה שמישהי מתחזה אליה בטינדר. הדבר הפתיע אותה מאד , בטח שזה קורה כמה שבועות אחרי הפרידה המתוקשרת שלה מלירן לוי, בעלה בתכנית. האם חיים אתגר יכנס לתמונה? יהיה מעניין לעקוב אבל אנחנו נדווח כי תופעת המתחזים לסלבס לא חדשה כאשר לפני חודש רק מישהו התחזה לזמר לואי עלי וגנב כספים ממעריצים.

רק לאחרונה דיווחה שירי על הפרידה ואמרה: "לפני שנתיים וחודשיים קיבלתי החלטה אמיצה ויצאתי למסע מטלטל ומשוגע, לעיני מצלמות וצופים רבים, בתקווה להגשים את החלום שלי – למצוא אהבה וזוגיות. בדרך נס ועם סיפור מרגש ומקסים נמצאה לי התאמה שהובילה לאהבה גדולה ולזוגיות אדירה. במסגרת החלום האישי שלי, זוגיות טובה היא כזו שמחזקת את שני הצדדים, אמיתית, עוצמתית, בריאה, אוהבת ומאושרת, וחשוב לא פחות- כזו שיכולה ומסוגלת להתפתח ולהיות בסיס להקמת בית ומשפחה".

כזכור, שירי ולירן עברו ביחד תהליך לא פשוט מול המצלמות אחרי שהכירו מתחת לחופה של חתונה ממבט ראשון, אבל בסופו של דבר החליטו לתת לזוגיות שלהם צ'אנס. השניים נפרדו בעבר וחזרו זה לזרועות זו, אבל נדמה שהפעם ההחלטה היא סופית. "לאחרונה נאלצנו שוב לקבל החלטה, אמיצה לא פחות וקשה ביותר – לשחרר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן