דנית גרינברג עוקצת את אליאב אוזן

יום לאחר המילים הקשות שאמר אליאב על דנית, החליטה כוכבת האח הגדול לעקוץ אותו ברשתות

דנית גרינברג החליטה להעלות פוסט לעמוד האינסטגרם שלה, שעות ספורות אחרי המילים הלוא פשוטות שאמר עליה אליאב אוזן. דנית חלקה עם עוקביה תמונה שלה: "Move to spam"כאשר המשמעות היא: "אני אפילו לא קוראת את זה". אין ספק כי יום לאחר המילים הקשות שאמר אליאב על דנית, החליטה כוכבת האח הגדול לעקוץ אותו ברשתות אבל מה היה לגולשים לומר?

"מה מצאת בו בכלל", כתבה לה אחת מהגולשות ואחרה הוסיפה: "לגמרי, להעביר לגריסה. נשמע שיש ביניכם עניינים לא סגורים ושלהבת האהבה שלכם עלולה להידלק שוב". אגב, גם אליאב החליט לקחת את הדברים לרשתות החברתיות, ובפוסט מוקדש כתב לגרושתו: "דנית יקרה, היו ימים יפים, היו פחות  אני פונה אלייך בכל לשון של בקשה – הניחי לי. תמשיכי הלאה לחייך, תצרי לעצמך דרך חדשה והלוואי, מאחל מכל לבי, שתהיי מאושרת".

כזכור, אליאב אמר על דנית בין היתר: "אני לא רוצה להגיד עליה שקרנית, אבל זה נשמע כאילו שדנית ישבה עם איזשהו יועץ תקשורת שאמר לה מה להגיד נגדי. כאילו 'אנחנו בעידן של מי טו אז בואי נלך על העצמה נשית ונלך למקום של את אישה חזקה'. כל השנה האחרונה דנית עושה דברים על מנת לרסק אותי. בואי, מי שרע לו לא נשאר שש שנים במקום וכל יום משדר התרגשות מחדש. נשמה, את לא יכולה להיות אישה מוכה שכל היום דופקת לי חיוכים בהתלהבות ובסוף אומרת שאת בורחת מהבית. תודי באמת. אני באמת מנסה להבין מה קורה לה. לא הכרתי אותה רעה עד כדי כך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן