שיבל כרמי מנסור מצא את מותו?

שמועה שקרית רצה ברשת על כך שמגיש החדשות לשעבר נרצח. בסביבתו מיהרו להזים את השמועות הקשות הללו

שיבל כרמי מנסור עבור סוף שבוע לא נעים כאשר שמועה שקרית רצה ברשת על כך שמגיש החדשות לשעבר נרצח. בסביבתו מיהרו להזים את השמועות הקשות הללו. אנחנו מאשרים כי לא קרה לו דבר והוא ממשיל בחייו כרגיל. כידוע, אחד ממגישי מהדורות ומבזקי החדשות בערוץ 12, עוזב את עולם התקשורת לאחר 13 שנים ועבר להייטק.

מנסור עבר לחברת הענן ספוט, שנרכשה לפני כחודש על ידי נט-אפ תמורת 450 מיליון דולר. הוא הודיע על כך בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו. כרמי מנסור משמש כחלק מצוות המו"פ של החברה, שפיתחה מערכת לניהול אופטימלי של משאבי ענן ונקראה עד לא מכבר ספוטינסט. החברה הוקמה ב-2015 על ידי עמירם שחר, שמשמש כמנכ"ל, ולירן פולק, ארכיטקט הפתרונות הראשי, והיא מעסיקה כ-200 עובדים במרכז המו"פ בתל אביב ובמשרדים בלונדון ובסן פרנסיסקו.

הפתרון של החברה מאפשר, לדבריה, צריכה של שירותי ענן ביחס עלות-תועלת מיטבי. האלגוריתם שלה לומד את תשתית הענן של הלקוח הארגוני ומנגד עוקב כל הזמן אחרי מחירי השרתים שמציעות הספקיות השונות, ולימוד מכונה הוא שמבצע עבורו, באופן אוטומטי, את רכש השרתים. מדובר בשינוי משמעותי בקריירה של כרמי מנסור, שהחל את דרכו כשהתגייס לגלי צה"ל ב-2007 והיה לקריין הדרוזי הראשון בתחנה. לאחר תשע שנים בתחנה הצבאית, שבמהלכן הוא גם הגיש תוכניות אקטואליה, עבר כרמי מנסור ב-2016 לחברת החדשות של ערוץ 2.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן