אליאב אוזן: "דנית הטרידה אותי עד שחסמתי אותה"

אחרי ימים קשים של טינופים, אליאב החליט לשים לזה סוף ולדבר על הכל: "דנית הייתה בטוחה שאני אשאר פה לנצח".

הגרוש של דנית גרינברג דיבר על ההרגשה שלו בעקבות הגירושים. הוא לא חש בנוח עם המצב החדש זה ברור אבל מבין שהגיע למבוי סתום ולא היה לו אופציה להמשיך לחיות עם דנית. החיים זה לא האח הגדול כנראה. תחילה אמר: "כשהחלטתי שאני מתגרש ידעתי שאני עושה צעד פומבי, כי כמו שהנישואים שלי היו של כולם, וסיפור ההיכרות היה של כולם אז כן, גם הפירוק של הבית הוא של כולם. אומרים שאתה לא צריך לדעת עם מי להתחתן, אלא ממי להתגרש", הוא צוחק, "ואני ידעתי, אבל לא חשבתי שזה יהיה על חשבוני. לא צריך לדרוך על נשמה של מישהו כדי להגיע לספוט ולהצלחה. זה בדיוק כמו שהיא באה אליי אחרי שהשתתפנו באח הגדול, כאילו ניסתה למנף את המשבר של התכנית להצלחה על חשבוני".

מה היא חשבה?

"דנית הייתה בטוחה שאני אשאר פה לנצח. היא חשבה שנכנסתי לאיזשהו מצב של נוחות ואני אחיה עם הנטפליקס והשזלונג. התעייפתי מלנסות לתחזק מערכת יחסים עם בן אדם שחי אותה דרך אייטמים, מסכי טלפון או חותמת בדרכון. אני לא שם. הסתכלתי על עצמי ואמרתי, קום שנייה, אין לכם ילדים עדיין. תהיה גבר, מה קרה לך, אתה גנוב? קום, קום, קום. לא טוב לי, אני מצטער".

איך היה לקראת הסוף?

"לקראת סוף הזוגיות שלנו דנית חיה מאוד ב'מה שצריך לעשות. להתחתן, להביא ילד ואז לעשות לו אח. היא הייתה כל הזמן עוקבת אחרי מי שכבר נכנסה להריון ומקנאה. אני זוכר שפעם אחת היא עשתה בדיקת הריון בשירותים ואני חיכיתי לה פה בסלון. ישבתי על הספה, אמרתי לעצמי שבטח אני אמור להיות בציפייה מטורפת לתשובה חיובית, ולקפוץ עד התקרה ולפתוח את הראש מאושר. זה לא קרה. ישבתי פה רועד, הרגשתי כאילו מישהו בא לחסל אותי. וזהו, שם נפל לי האסימון. שאמרתי שאם אני מפחד שאשתי תיכנס להריון ממני, אנחנו צריכים להתגרש".

מה עשית?

"חודשיים לפני שנפרדנו עברתי לגור אצל חבר במשך שבוע וחצי. זו הייתה הפעם הראשונה שיצאתי מהבית, ומבחינתי זה היה אות אזהרה. כאילו אני אומר, תסתכלי עליי, יש פה מישהו שצועק. אני לא בן אדם שיפיל את השחמט כדי לעשות איזשהו באז. אני בשקט בשקט כמו גנב תופס את התיק שלי ואת עצמי והולך. במהלך השבוע הזה היא חיפשה אותי דרך חברים משותפים אבל אני ראיתי מישהי שרוצה להחזיר אותי לחיקה כי הריחוק הזה לא נראה טוב כלפי חוץ. לא ראיתי מישהי שרוצה שאחזור אליה בגלל מי שאני".

מה אמרת לה?

"דיברתי איתה על זה אבל היא לא הבינה. לימים אני יודע שאין לה את ההבנה הבסיסית של אישה. וזה בסדר. דיברתי לבן אדם שחי רק כלפי חוץ. כמה חודשים לפני הפרידה חגגנו את יום הנישואים השלישי שלנו בבית. ראיתי במצלמות של הבית שהיא מארגנת משהו, ומה שראיתי שם זה היה המטאפורה של חיי הנישואים שלנו: היא פשוט הכינה עוד איזה שת"פ לאינסטגרם, של כמה בלונים, איזה שני ורדים ושף שצריך לתייג. ראיתי את זה ואמרתי לה: 'אני יודע שזה קשה לשמוע את הדברים האלה ביום נישואים שלנו, אבל אני רוצה להתגרש. אני רוצה להתגרש בחיבוק".

ניסיתם לטפל במצב?

"ניסינו טיפול זוגי וזה לא צלח. אף אחד לא יכול למלא לאשתי יומן מתי לחבק, מתי לעשות אהבה ומתי שתשים עליה בגד יפה לכבודי. הוא ואמר שהוא יקח אותה לטיפול והכל יהיה בסדר, אבל אני אמרתי די. זה כבר לא שלי, אני לא חלק מזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן