אחיה של בריטני ספירס יוצא להגנתה

אחיה הגדול של בריטני ספירס מתייחס לראשונה לנושא האפוטרופוסים של הזמרת הנוצצת

בשנת 2008, הפכו אביה של ספירס ועורך דינה לאפוטרופוסים החוקיים שלה באופן קבוע עבור טיפול בענייניה האישיים. אחותה הקטנה של בריטני ספירס ג'יימי לין ספירס, יצאה להגנתה באינסטגרם וכעת גם אחיה הגדול בריאן מדבר: "היא נמצאת בדבר הזה כבר די הרבה זמן. ברור שהיה צורך בזה בהתחלה", כך אמר על האפוטרופסות של אחותו.

עוד אמר בריאן בנושא: "הם עשו כמה שינויים וכל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לקוות לטוב ביותר. זה דבר נהדר עבור משפחתנו, עד הנקודה הזו, ואנו ממשיכים לקוות לטוב ביותר. אבא שלנו עשה את הכי טוב שהוא יכול בהתחשב בסיטואציה שבה שמו אותו. היינו צריכים לעבוד יחד כמשפחה כדי שנוכל להמשיך עם זה. אדם אחד אולי נמצא על הבמה ועושה את זה, אבל זו הקרבה מצד כולם".

יש לציין כי לפני שנה ג'יימי ספירס ויתר על תפקידו כאפוטרופוס בשל בעיות בריאותיות. הוא אף סבל מקרע במעי שהעמיד אותו בסכנת מוות. האפוטרופסות הזמנית של הזמרת הוארכה עד סוך החודש הבא ואחיה סיכם: "היא תמיד רצתה לצאת מזה. זה מאוד מתסכל. בין אם מישהו ניגש בנועם כדי לסייע או מגיע עם גישה לא נעימה, כשיש לך מישהו שכל הזמן אומר לך לעשות משהו זה חייב להיות מתסכל. היא רצתה לצאת מזה כבר זמן מה. כולם תורמים, במידה מסוימת, מעט כדי לדאוג שהכל ימשיך לפעול".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן