אליקו ואשתו התגרשו

16 שנה החזיקה מעמד הזוגיות של שדרן הרדיו ואשתו וכעת הם החליטו להפריד כוחות

תקופה לא פשוטה עברה על אליקו ואשתו ומקורבים לשניים מדווחים על  משבר זוגי שהחריף עד לכדי הליך משפטי ארוך. לאליקו ואשתו יש שני ילדים, אלין ואוריאן. לאחרונה הם הפרידו כוחות כאשר אליקו נשאר בבית המשפחה ואילו מיטל היא זו שעזבה את המקום, כשהשניים נמצאים במשמורת משותפת על שני ילדיהם. זה לא המשבר הזוגי הראשון של השניים כאשר לפני ארבע שנים הם עלו לכותרות.

אז אליקו ומיטל נפרדו לתקופה קצרה והוא אף ניהל זוגיות עם מישהי אחרת. קצת פחות משנה אחרי הפרידה החליטו מיטל ואליקו לעשות קאמבק, חזרו זה לזו וחגגו גם בר מצווה לבנם הגדול. בתחילת 2020 שוב פרץ משבר בין הזוג וכל הניסיונות להחלץ מהסבך עלו בתוהו. הם החליטו לצאת להליך משפטי שהסתיים לאחרונה כשהשניים התגרשו על פי חוק. 16 שנה של זוגיות הסתיימו להן.

אליקו אישר את הדברים ואמר: "אני מאמין באהבה, תמיד האמנתי באהבה ונלחמתי על שלום הבית עד היום האחרון. לא תמיד הצד השני יודע להעריך. מאחל לכולם רק אהבת אמת". בעבר הוא דיבר על יחסיו עם ילדיו: "הם יודעים שהאהבה שלי אליהם אינסופית. אני אבא שמחבק, נוגע ומנשק. הבן הגדול שלי כבר מבקש ממני 'אבא, בלי פדיחות'. זה מה שהם ייקחו איתם לשנים הבאות. האבהות היא החלק העיקרי בחיים שלי. ההורות אצלי במקום הראשון. אני יכול לחזור מהופעה בארבע לפנות בוקר, ובשש וחצי אני כבר ער ולוקח את הילדים לבית הספר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן