בן אל תבורי נגד אורטל עמר

אורטל עמר לקחה את תו פרינס לביקור בפעם הראשונה אצל שימי תבורי מבלי להודיע לבן אל שהתעצבן.

בן אל נגד אורטל: ״היא חצתה כל גבול״. הזמר לא אהב את העובדה שבסוף השבוע הפתיעה אורטל עמר את אביו שימי תבורי. איך? היא באה לביתם של שימי ויהודית כשהיא עם בנה תו ואבא שלה. "ברגע שהם דפקו בדלת הייתי בשוק מוחלט. ראיתי את שימי בקטן, עיניים גדולות וילד מתוק כזה. שימי היה בהלם נישק אותו וחיבק ודמע. אני הייתי בהתרגשות גדולה הרגיש לי כאילו הוא ממש הנכד שלי". אמרה יהודית באומן.

בן אל לא אהב את ההחלטה של אורטל לעשות את הצעד מבלי שהיא עדכנה אותו כמקובל לפחות לדבריו. באומן הוסיפה: "כבר הרבה זמן שלא ראיתי את שימי כ"כ מאושר. אורטל הגיעה עם תו פרינס ואנחנו פשוט נמסנו. הוא מתוק להפליא ודומה לשימי כ"כ. זה היה כמו לראות את שימי בגרסה קטנה". באומן הוסיפה שהחיבור בין תו פרינס הקטן לסבו היה מיידי, למרות שזו הפעם הראשונה שנפגשו.

בן אל תבורי צפוי להגיב בקרוב על המהלך הזה של אורטל עמר שלא נראה טוב מנקודת מבטו. באומן סיכמה: "קנינו לו צעצועים והיתה מוזיקה. שימי ניגן לו בגיטרה והם פשוט ישבו שם והיו אחד עם השני כאילו הם מכירים ממזמן. כ"כ שמחתי לראות את שימי מאושר ככה". אגב, שימי תבורי מסר שהוא אוהב גם את בן-אל. אולי זה ירכך את הכוכב?

אחרי שנה ושמונה חודשים, שימי תבורי פגש לראשונה את נכדו תו פרינס. הפגישה התקיימה בבית של שימי ויהודית בתל אביב עם אורטל ואביה במשך שעתיים. סבא שימי אפילו ניגן בגיטרה ותו הצטרף אליו (עובר בגנים 😉). צפו 👇

Posted by ‎גיא פינס‎ on Sunday, 26 July 2020

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן