ישראל אוגלבו פותח על אלינה לוי

כוכב הישרדות דיבר על הקשיים על האי ועל המצב עם אלינה: " אני לא מאמין לאלינה בשום דבר כרגע".

כוכב הישרדות ישראל אוגלבו דיבר על הקשיים על האי ופתח את הלב: "אלינה? כל אחד בוחר סגנון משחק שלו בהישרדות. אלינה היתה במצב שהמשחק התווה בשבילה את הדרך, היא לא היתה בשליטה כאשר היא עשתה את הבחירות האלה. אני חושב שזה היה מעשה נמוך מאד של אלינה. בעיקר בגלל שאני היתי שם באותה מקום, הם שחו בים הרגש ביחד. לא צריך להגזים את האהבה והקצנה לבן אדם. אני לא מאמין לאלינה לשום דבר כרגע".

עוד אמר: "באח הגדול היתי בסיטואציה שמאד נוחה לי, היה הכל, אוכל איפה לישון, חברה סבבה וכו. לא הגדרתי את זה כתחרות. בהישרדות באתי לאתגר את עצמי בצד תחרותי. הייתה חוויה חד פעמית, עוצמתית בטירוף, לקחתי בחשבון את הפורמט הזה שהוא קשוח. באתי להראות עוד צדדים שיש בי".

לסיכום אמר: "לא אעשה עוד ריאליטי. כרגע אני עסוק במשחק וזה הכיון שלי בעצם. הישרדות זאת חוויה שאסור לוותר עליה. הישרדות יותר מענין מהמירוץ. רגב? היתי יכול לחסוך במילים הקשות בפרשת הברזנט. זה הקפיץ אותי אבל בחירת מילים לא היתה מכובדת אין ספק. אני וקארין לא הינו ביחד בהישרדות, זאת הייתה סצינה וואו עם אלה אבל זה קטע מאד סחבקי. אני בקשר עם ליטל וניקול, קצת אסי וקצת עידן חביב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן