עומר אצילי ודור מיכה מבקשים סליחה

פעם ראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי התבטאו על הנושא: "אני מתנצל ומצטער בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר אכזבתי אותם".

פעם ראשונה מאז התפוצצה פרשת הקטינות, דור מיכה ועומר אצילי התבטאו על הנושא ושפכו את אשר על ליבם בפוסטים אשר פרסמו ברשתות החברתיות. אצילי כתב: “שגיתי ברמה המוסרית. דבר ראשון, פגעתי בחשוב לי מכל, באשתי היקרה. אבל זה עניין אישי שלנו לפתור ואין לנו כל כוונה לשתף בחיינו הפרטיים. כולם יודעים שאני אוהב את הכדורגל שהרי מדובר גם במקצוע שלי ובמקור פרנסתי ועל כן הייתי צריך להבין את המשמעויות של הפרסום והחשיפה יותר טוב ולא לעשות את השטות הלא אחראית שעשיתי בקלות דעת ובטיפשות".

עוד הוסיף: “אני מתנצל ומצטער בפני כל אלו שאוהבים ומעריכים אותי ואשר אכזבתי אותם. אני מתנצל בפני כל ילד או ילדה שנאלצו לשאול את ההורים שלהם מה קרה איתי ובפני כל הורה שנאלץ להסביר. המחירים ששילמתי ועוד אשלם הם גדולים ובכל זאת, אני חושב שאני לא אמור להיתלות על עץ או להפסיק לעבוד כי שגיתי ברמה המוסרית".

מיכה סיכם: "לפני 3 חודשים חוויתי פרידה קשה וכואבת מבת הזוג לאחר 6 וחצי שנים של זוגיות ארוכה. כחלק מהצורך להתגבר על הפרידה מצאתי את עצמי מבלה יותר שלא כהרגלי. חודש וחצי מאוחר יותר, נפלו עליי השמים עם חשיפת המקרה המדובר. באופן טבעי לאורך כל הדרך שמרתי על שתיקה, אך מחול השדים, השמועות וההכפשות לא פסקו ונדמה כי בית משפט השדה עבד שעות נוספות וכל זאת בזמן שהחקירה עדיין בעיצומה והפרטים אינם ידועים, דבר זה לא מנע את הרצון לחרוץ את דיני כאחרון הפושעים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן