מייקל לואיס חוטף ומגיב

הדוגמן ספג הקנטות מעיתונאי הארץ אבל כאשר התבקש להגיב לכך, הוא היה די רגוע – מדוע?

מגפת הקורונה הנחיתה מכה קשה על מייקל לואיס, שנאבק להתפרנס כבר חודשים ארוכים ונקלע לקשיים כלכליים לא פשוטים, כפי שחשף זאת בעצמו בפוסט כואב באינסטגרם. לואיס הרבה לשתף את עוקביו במתרחש בחייו והעלה סרטונים ופוסטים לרשת. לאחרונה לואיס החליט לשתף את עוקביו הרבים באינסטגרם בקשיים הכלכליים הלא פשוטים שהוא נקלע אליהם ודיבר בפתיחות על החובות שצבר.

עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון, פרסם מאמר שכלל הקנטות על הדוגמן ואמר בין היתר על כך שלואיס לא התייצב לעימות מולו בצינור: "לא הפתיע אותי שהוא לא התייצב לעימות, כי אין לו אומץ. אבל מה שבאמת מפריע לי זה למה הוא לא עשה את הסרטון שהבטיח בסטורי שלו, שבו הוא חובט בבובה שלי עם הזין שלו. אני מוכן לשלם לו על זה 200 שקל".

מייקל לואיס הגיב: "יש לי כבוד לאדם שאני לא מכיר למרות איך שהוא התנסח. הבטחתי, אבל אני פשוט לא רוצה שכל המדינה תצחק עליו ותשפיל אותו כמו שהוא משפיל אחרים, כי יש לי כבוד לאדם שאני לא מכיר". כידוע, כל פוסט של לואיס זוכה מיד למבול של תגובות מצד הגולשים, כשגולת הכותרת הייתה כמובן סרטון פתיחת הבקבוק עם איבר מינו שהעלה לפני כשנה, סרטון שהציבור מסרב לשכוח, לחיוב ולשלילה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן