אסי בוזגלו נפרד מאשתו?

לפורטל עומרי נודע שמדובר רק בשמועה שיקרית על כך והיחסים בין השניים טובים

שמועות ברשת ובביצה רצו לאחרונה על כך שאסי בוזגלו נפרד מאשתו עדי בוזגלו. לפורטל עומרי נודע שמדובר רק בשמועה שקרית ושבועות ספורים אחרי שצילמה את עצמה מתאוששת מניתוח הגוף כשעל פניה וגופה תחבושות, עדי בוזגלו כבר הייתה אצל הספר והוסיפה לעצמה קצת תוספות לשיער. אפשר לומר שהמהפך הושלם? ראינו אותה ואת השורד אסי בוזגלו מסיירים יחד.

כזכור, לפני חודש סיפרנו לכם על המהפך של אשתו של אסי בוזגלו ולאחרונה היא שיתפה תמונה ראשונה שלה שהשאירה אותנו פשוט המומים. בצילומים משותפים לצד בעלה, עדי הסירה לראשונה את התחבושות שכיסו אותה מאז הניתוח שעברה והציגה לוק חדש מינוס 11 ק"ג. כזכור עוד בעונה השלישית של ׳הבוזגלוס׳, חשפה עדי שהיא מתמודדת עם הפרעות אכילה כבר 15 שנים, וכי היא ״אוכלת בסתר ממתקים ולא משנה איזו דיאטה ניסיתי, שום דבר לא עובד״.

אשתו של השורד לא סיפרה על כך לאיש עד לאותו הרגע שהדברים יצאו ממנה מול המצלמה, אפילו לא לחצי השני שלה. הניתוח נעשה לאחר שהחליטה שהיא רוצה לקבל את הגוף שלה של לפני הלידות חזרה. בצילומים המשותפים עם אסי, עדי היממה על הסט, ונראתה נינוחה מתמיד. בכל אופן הם ממש לא במשבר. הזוג המאושר והנוצץ, כוכבי "הבוזגלוס" עשו את ירושלים בסופ"ש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן