שפיטה מתעצבנת על גבר ששלח לה תמונה של איבר המין שלו

כוכבת הרשת ותכניות השירה, שפיטה, החליטה להגיב על "דיק פיק" שקיבלה ממעריץ סורר

שפיטה מקבלת הרבה פניות, אבל אחת כזאת היא ממש אבל ממש לא הייתה מוכנה לשים בצד. מעריץ סוטה פנה אליה ושלח לה הודעות פרטיות בהן כתב לה: "שפיטה איזו פצצת מין את שווה". הכוכבת החליטה להגיב עם התמונה המדוברת וכתבה: "אתם יודעים כמה אני אוהבת אתכם אבל אנחנו צריכים לדבר".

שפיטה המשיכה: "אני יודעת שאתם אובססיביים לפין שלכם ואני יודעת שאתם משוכנעים שאכפת לנו ממנו גם, אבל אם להיות כנה – האיבר המיותר הזה שתלוי לכם מהמפשעה כמו נקניקייה עצובה באלנבי, לא מושך בכלל, שלא נדבר על הביצים המידלדלות שלכם שמתנדנדות כמו שקית שוקו שעירה. אנחנו לא נהנות מהריח המעופש שלו או מהצורה העקומה שלו או משיער הערווה המיוזע".

שפיטה פירטה: "אל תשלחו לנו תמונות של איבר המין המטופש שלכם, אל תיגעו בנו אלא אם כן ביקשנו מכם ואל תכפו את עצמכם עלינו, לא אכפת לי אם אתם זמר/שחקן מפורסם/שחקני כדורגל/איש עסקים או סתם חבורה של בחורים מכוערים באיה נאפה. עכשיו אדון א' היקר – תתבייש לך. יש לך בדיוק יום אחד לשלוח לי הודעת התנצלות עמוקה או שאני אפרסם את שמך ואת הפרופיל שלך". לאחר מכן אמרה: "לא ברור לי מתי גברים יפנימו שהם צריכים לשמור את הזין שלהם לעצמם ומקווה שנשים ידאגו להציף, לשתף, ולתמוך בנשים אחרות מבלי לשפוט אחת את השניה עד שנעלים את התופעה הזאת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן